Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 lip 2017, 18:02
- Imię: Dominik
Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Wątek wydzielony z tego tematu viewtopic.php?f=36&t=1868
GM Tornado
Witam wszystkich po dłuższej przerwie.
No i stało się.
Kupiłem sprzęta - Husqwarna CTH150Twin dokładnie tego o którym pisaliśmy na początku postu.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony, silnik (odpukać) pracuje perfekcyjnie, dwa cylindry to jest jednak super sprawa. Skrzynia hydrostat również bez zarzutów, zaraz po zakupie wziąłem się za koszenie i naprawdę przez 1,5godz dawałem jej ostro popalić i nie zaobserwowałem żeby słabła. Nawet na sam koniec przystawiłem się do pnia i spróbowałem zabuksować, grzebała
się ale tylko na jedno koło i pytanie do fachowców czy tak ma być?
Drugie pytanie także o skrzynię Hydro-Gear(321-0510) bo przystawiam się do wymiany oleju i z tego co znalazłem na forum to olej ma być 20w50 jakiś samochodowy np MOBIL? I z również z postów wyczytałem że tam nie ma korka spustowego i niestery trzeba ją wymontować. I tak jak kolega Troku zaleca zalać ją do pełna, czyli pod sam korek?
3.Jaki olej do silnika panowie polecacie? Mam również zamiar użytkować ją w zimie. Silnik Kawasaki FH430V 10W30 jest OK? czy może jakiś "lepszy"
Jeszcze tego samego dnia rozmontowałem kosisko w drobny mak ale to w następnym pośćie opisze.
Chciałem tylko powiedzieć że na moje oko kosiarka więcj stała niż pracowała. Większość elementów nigdy nie była demontowana nawet chyba noże orginalne (niestety do wyrzucenia) bo tak były zapieczone że ledwo je odkręciłem a laikiem w mechanice nie jestem Odkręciłem i przesmarowałem każdą rolkę i koło pasowe od jazdy. Kilka rolek do wymiany ale ciśnienia na to nie ma, pasek od jazdy do wyrzucenia, adaptery noży w porządku zero luzów. Pasek do kosiska w ok.
Także ogólnie mówiąc kupując sprzęt używany trzeba się liczyć z takimi rzeczami, wydaje mi się że nie ma takich używek jak różni sprzedawcy opisują wsiadać i jechać. Ale takie serwisowanie i tak nikogo nie ominie bo nawet kupując nówkę po kilku latach trzeba o nią zadbać.
GM Tornado
Witam wszystkich po dłuższej przerwie.
No i stało się.
Kupiłem sprzęta - Husqwarna CTH150Twin dokładnie tego o którym pisaliśmy na początku postu.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony, silnik (odpukać) pracuje perfekcyjnie, dwa cylindry to jest jednak super sprawa. Skrzynia hydrostat również bez zarzutów, zaraz po zakupie wziąłem się za koszenie i naprawdę przez 1,5godz dawałem jej ostro popalić i nie zaobserwowałem żeby słabła. Nawet na sam koniec przystawiłem się do pnia i spróbowałem zabuksować, grzebała
się ale tylko na jedno koło i pytanie do fachowców czy tak ma być?
Drugie pytanie także o skrzynię Hydro-Gear(321-0510) bo przystawiam się do wymiany oleju i z tego co znalazłem na forum to olej ma być 20w50 jakiś samochodowy np MOBIL? I z również z postów wyczytałem że tam nie ma korka spustowego i niestery trzeba ją wymontować. I tak jak kolega Troku zaleca zalać ją do pełna, czyli pod sam korek?
3.Jaki olej do silnika panowie polecacie? Mam również zamiar użytkować ją w zimie. Silnik Kawasaki FH430V 10W30 jest OK? czy może jakiś "lepszy"
Jeszcze tego samego dnia rozmontowałem kosisko w drobny mak ale to w następnym pośćie opisze.
Chciałem tylko powiedzieć że na moje oko kosiarka więcj stała niż pracowała. Większość elementów nigdy nie była demontowana nawet chyba noże orginalne (niestety do wyrzucenia) bo tak były zapieczone że ledwo je odkręciłem a laikiem w mechanice nie jestem Odkręciłem i przesmarowałem każdą rolkę i koło pasowe od jazdy. Kilka rolek do wymiany ale ciśnienia na to nie ma, pasek od jazdy do wyrzucenia, adaptery noży w porządku zero luzów. Pasek do kosiska w ok.
Także ogólnie mówiąc kupując sprzęt używany trzeba się liczyć z takimi rzeczami, wydaje mi się że nie ma takich używek jak różni sprzedawcy opisują wsiadać i jechać. Ale takie serwisowanie i tak nikogo nie ominie bo nawet kupując nówkę po kilku latach trzeba o nią zadbać.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Kolega Dominikk528 napisał w tym temacie posting.php?mode=quote&f=36&p=19313
Dominik528 pisze:Ten post powinien znajdować się poniżej tego postu.
Kosisko
Wieczorem w dzień zakupu musiałem jescze zdemontować kosisko bo bym w nocy umarł z niewiedzy.
No i się przeraziłem. Oczywiście nie spodziewałem się rewelacji ale na moje oko nigdy chyba nie było czyszczone. Po wstepnym zeskrobaniu skorupy z trawy, okazało się że spód kosiska w ogóle nie ma grama farby (ostatnie dwa zdjęcia). Następny dzień był nieco bardziej optymistyczny i po kilku godzinnej walce z rudą okazało się że nie ma wżerów i dek jest zdrowy (kolejne dwa zdjęcia) A na koniec po wymalowaniu podkładem już mogłem iść spać spokojnie (pierwsze zdjęcie). Jutro jeszcze dwie warstwy nawierzchniowej i można składać.
Także Ja osobiście mam zamiar czyścić kosisko po każdym koszeniu. Tak robię z kosiarką i po 12 latach obudowa nie wykazuje żadnych korozji.
Zanim powiesz, że świat pilarza jest zły - przyjrzyj się sobie.
- Kamilos
- Stały bywalec
- Posty: 2593
- Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Jak skrzynia kopie jednym kołem pod obciążeniem to całkowicie normalne zjawisko, bowiem wyposażona jest w mechanizm różnicowy, który powoduje, że kręci się to koło, które ma lżej. Do silnika, jeśli pracujesz zimą możesz zalać zarówno 10w30, 10w40 lub 5w40. Co do skrzyni do już kolega Troku niech się wypowie.
O sprzęt trzeba dbać od samego początku, a nie dopiero po kilku latach..
Dominik528 pisze:bo nawet kupując nówkę po kilku latach trzeba o nią zadbać
O sprzęt trzeba dbać od samego początku, a nie dopiero po kilku latach..
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com
kamil28onet@gmail.com
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Jaki koszt tej zabawki ?
Dolpima PS 180, Dolpima PS 280.
Husqvarna 372 XP, Husqvarna 346 XP, Husqvarna 51, Husqvarna 232 R, Husqvarna R 216 T AWD
Stihl MS 260, Stihl HS 45, Stihl SR 200, Stihl RE 163 Plus.
Hortmasz BK 55, Stihl FS 350.
Husqvarna 372 XP, Husqvarna 346 XP, Husqvarna 51, Husqvarna 232 R, Husqvarna R 216 T AWD
Stihl MS 260, Stihl HS 45, Stihl SR 200, Stihl RE 163 Plus.
Hortmasz BK 55, Stihl FS 350.
-
- Użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 lip 2017, 18:02
- Imię: Dominik
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
KrystianS pisze:Jaki koszt tej zabawki ?
6,5 tys
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Ładna.
Dolpima PS 180, Dolpima PS 280.
Husqvarna 372 XP, Husqvarna 346 XP, Husqvarna 51, Husqvarna 232 R, Husqvarna R 216 T AWD
Stihl MS 260, Stihl HS 45, Stihl SR 200, Stihl RE 163 Plus.
Hortmasz BK 55, Stihl FS 350.
Husqvarna 372 XP, Husqvarna 346 XP, Husqvarna 51, Husqvarna 232 R, Husqvarna R 216 T AWD
Stihl MS 260, Stihl HS 45, Stihl SR 200, Stihl RE 163 Plus.
Hortmasz BK 55, Stihl FS 350.
-
- Użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 lip 2017, 18:02
- Imię: Dominik
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Kamilos pisze:O sprzęt trzeba dbać od samego początku, a nie dopiero po kilku latach..
No tak, ale chodziło mi o to że teoretycznie kupując co siedem lat nowy sprzęt i nie robić przy nim absolutnie nic też da rady.
I jeszcze kolejne pytanie.
Do tej pory znalazłem dwie kalamitki na smar w osi przedniej i dwa w kołach z przodu. Czy występują jeszcze gdzieś jakieś standardowo?
- Uli
- Stały bywalec
- Posty: 1444
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 20:42
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Kobylany Mazowieckie
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Dominik528 pisze:I jeszcze kolejne pytanie.
Do tej pory znalazłem dwie kalamitki na smar w osi przedniej i dwa w kołach z przodu. Czy występują jeszcze gdzieś jakieś standardowo?
Jeszcze sprawdź cały układ kierowniczy (drążek), ewentualnie zobacz czy przy samym kosisku, przy elementach obrotowych (piastach noży). Teoretycznie powinny występować właśnie w takich miejscach.
Dominik528 pisze:Drugie pytanie także o skrzynię Hydro-Gear(321-0510) bo przystawiam się do wymiany oleju i z tego co znalazłem na forum to olej ma być 20w50 jakiś samochodowy np MOBIL? I z również z postów wyczytałem że tam nie ma korka spustowego i niestery trzeba ją wymontować. I tak jak kolega Troku zaleca zalać ją do pełna, czyli pod sam korek?
Ja swoją skrzynię zalewam olejem MOTUL 7100 4T 20W50 syntetyk.
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
-
- Użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 lip 2017, 18:02
- Imię: Dominik
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Po przeglądnięciu mniej wiecej wszystkich elementów, szacuje że kosiarka ma mniej więcej 200-250mtg (licznik motogodzin nie działa) Tak by wychodziło nawet po częściach eksploatacyjnych jakie wymieniają w serwisie i po zużyciu poszczególnych elementów które w większości wyglądają na orginalne. Ale nawet tak jak by policzyć, ile pracuje traktorek na działce ok 40-50arów? Ta kosiła przez 8 sezonów i jak by pomnożyć średnio po 30mtg było by coś koło tego. A wy ile mniej więcej macie godzin na sezon jeśli można wiedzieć?
Sprzedający twierdził że ją serwisował regularnie i sam za nic się nie brał bo pojęcia nie miał. Serwis z kolei ograniczał swoje czynności do wymiany oleju i filtra w silniku. Nawet filtr powietrza jest orginalny i zasyfiony, w manualu kawasaki zaleca wymiane filtra powietrza co 300mtg a o filtrze paliwa nic nie wspomina i pewnie skrupulatny serwisant zastosował się do zaleceń bo filtr paliwa także wygląda na nie wymieniany. A noże... jakiś geniusz wykombinował sobie że po co je odkręcać i się męczyć, jak równie dobrze można je ostrzyć na kosisku. I tak właśnie je ostrzyli Odwrotnie
Także jakiekolwiek szanse że olej w skrzynie był wymieniony są zerowe. W wolnej chwili go wymienie i postanowiłem że zaleje na jeden sezon mobil 20w50 bo jest tani i ładnie wypłuka środek a po roku zaleje już skrzynie jakimś konkretnym syntetykiem. Co do oleju w silniku chciałbym dać również syntetyk 5w40 ale mam mieszane uczucia co do tych teori - że może wypłukać silnik i zapchać kanaliki jeżeli wcześniej był lany mineralny, nie wiem i chyba dam 10w40 półsyntetyk. Kawasaki zaleca również regulacje zaworów po 300mtg więc to mnie jeszcze czeka.
Sprzedający twierdził że ją serwisował regularnie i sam za nic się nie brał bo pojęcia nie miał. Serwis z kolei ograniczał swoje czynności do wymiany oleju i filtra w silniku. Nawet filtr powietrza jest orginalny i zasyfiony, w manualu kawasaki zaleca wymiane filtra powietrza co 300mtg a o filtrze paliwa nic nie wspomina i pewnie skrupulatny serwisant zastosował się do zaleceń bo filtr paliwa także wygląda na nie wymieniany. A noże... jakiś geniusz wykombinował sobie że po co je odkręcać i się męczyć, jak równie dobrze można je ostrzyć na kosisku. I tak właśnie je ostrzyli Odwrotnie
Także jakiekolwiek szanse że olej w skrzynie był wymieniony są zerowe. W wolnej chwili go wymienie i postanowiłem że zaleje na jeden sezon mobil 20w50 bo jest tani i ładnie wypłuka środek a po roku zaleje już skrzynie jakimś konkretnym syntetykiem. Co do oleju w silniku chciałbym dać również syntetyk 5w40 ale mam mieszane uczucia co do tych teori - że może wypłukać silnik i zapchać kanaliki jeżeli wcześniej był lany mineralny, nie wiem i chyba dam 10w40 półsyntetyk. Kawasaki zaleca również regulacje zaworów po 300mtg więc to mnie jeszcze czeka.
- Uli
- Stały bywalec
- Posty: 1444
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 20:42
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Kobylany Mazowieckie
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Co do filtra powietrza to sprawdzaj często i nie patrz na motogodziny że tam po iluś zmiana jak w instrukcji piszą (uwierz, wiem coś o tym) to zależy w jakim środowisku pracujesz chodzi o zapylenie, przedfiltr to czyść często jest to jakaś gąbka pewnie i ją wodą z mydłem potraktuj i wysusz, filtr paliwa jest to koszt paru złotych i w pierwszym lepszym sklepie z częściami samochodowymi nawet zakupisz, więc raz do roku nie zaszkodzi wymieniać, a o olej w skrzyni także co max. 2 lata wymień i zalewaj dobrym bo jest to jeden z najważniejszych i najkosztowniejszych elementów kosiarki.
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
-
- Użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 lip 2017, 18:02
- Imię: Dominik
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Wymieniłem olej w skrzyni na taki jak na zdjęciu, normalny do silników benzynowych i diesla. Nie mieli innego w sklepie a przez allegro nie chciało mi się czekać na MOTULA. Zleciało przez korek około 2l a wlałem 2l i troszkę. Stary olej był stary i czarny ale o normalnej konsystencji (w palcach) i bez opiłków na szczęście. Jednak taki olej w tych skrzyniach się normalnie zużywa jak w silniku i wszyscy dobrze radzą żeby go regularnie wymieniać. Za rok w zimie też pewnie wymienie bo to nie tak dużo roboty. Widziałem nawet na filmiku jak gościu sobie normalnie wywiercił otwór w skrzyni do spuszczania, zagwintował i wkręcił korek. Myślałem o tym ale to może jak kiedyś (mam nadzieje nie prędko) jak mi przyjdzie ją rozpołowić to się wtedy zobaczy, bo on to robił "na ślepo" pod traktorkiem. Odpowietrzyłem skrzynie tak jak na filmikach dolałem jeszcze kapkę a po zamontowaniu odpowietrzyłem już właściwie i dolałem jeszczę dosłownie z zakrętki do pełna. Działa jak działała ani lepiej ani gorzej, ale jeżeli ktoś ma jakieś uwagi to chętnie poczytam.
Natomiast zaobserwowałem kilka objawów:
1. Hamulec był słaby więc go przejrzałem, klocki nowe nie były ale jeszcze na jakiś czas starczą więc dokręciłem troszkę na regulacji i miało być. Ale kiedy obracałem głównym kołem pasowym od skrzyni tarcza hamulca obracała się jak powinna więc zblokowałem tarczę hamulca i ku mojemu zdziwieniu dalej mogłem obracać kołem pasowym, czy nie powinno się zablokować także kołe pasowe? Czy jest to jakoś tam w środku na "sztywno" połączone i u mnie jest to zerwane, bo sama tarcza na tym wieloklinie zamontowana jest prawidłowo.
2. Jaki opór powinna stawiać skrzynia przy ręcznym pchaniu traktorka?
Bo ja swoją mogę przepchać(oczywiście jak wyciągnę zapadkę to pcham normalnie), jest opór ale koła normalnie się obracają jak użyję większej siły. Czy to prawidłowo bo z tego co czytałem koła mają być zablokowane? Myślałem że po wymianie oleju się coś polepszy ale jest tak samo.
Natomiast zaobserwowałem kilka objawów:
1. Hamulec był słaby więc go przejrzałem, klocki nowe nie były ale jeszcze na jakiś czas starczą więc dokręciłem troszkę na regulacji i miało być. Ale kiedy obracałem głównym kołem pasowym od skrzyni tarcza hamulca obracała się jak powinna więc zblokowałem tarczę hamulca i ku mojemu zdziwieniu dalej mogłem obracać kołem pasowym, czy nie powinno się zablokować także kołe pasowe? Czy jest to jakoś tam w środku na "sztywno" połączone i u mnie jest to zerwane, bo sama tarcza na tym wieloklinie zamontowana jest prawidłowo.
2. Jaki opór powinna stawiać skrzynia przy ręcznym pchaniu traktorka?
Bo ja swoją mogę przepchać(oczywiście jak wyciągnę zapadkę to pcham normalnie), jest opór ale koła normalnie się obracają jak użyję większej siły. Czy to prawidłowo bo z tego co czytałem koła mają być zablokowane? Myślałem że po wymianie oleju się coś polepszy ale jest tak samo.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Uli
- Stały bywalec
- Posty: 1444
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 20:42
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Kobylany Mazowieckie
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
W środku w skrzyni masz jeszcze magnes który wyłapuje opiłki zużytego metalu z oleju i powinieneś go wyczyścić bo może nie wyłapywać tych mikro elementów, a skrzynia to taka większa pompa. Drugie pytanie o hamulec ręczny nie powinien zatrzymywać jak zahamujesz paska bo silnik by Ci zdusiło, ma zatrzymać koła a silnik kołem pasowym dalej obraca. Traktotek jak odblokujesz do przepchania ręcznego to nie idzie tak lekko, jednak trochę siły trzeba użyć.
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Magnes w tych skrzyniach jest na ośce od bypasa, bez rozebrania skrzyni go nie wyczyścisz, czasami jest dodatkowy przy filtrze oleju. Traktor na załączonym bypasie powinno dać się przepchnąć bez większych problemów ale też nie za lekko inaczej to świadczy o wyeksploatowaniu skrzyni która nadaje się do regeneracji.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
- Uli
- Stały bywalec
- Posty: 1444
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 20:42
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Kobylany Mazowieckie
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
I nie świruj z wierceniem skrzyni bo potem będziesz miał problemy, olej wymienia się co dwa lata więc jak raz na dwa lata wykręcisz skrzynię obejrzysz porządnie, przeczyścisz to chyba dużo roboty nie ma...ale jak tam chcesz to jest twoja własność...ja kategorycznie odradzam jakiekolwiek wiercenia w misie skrzyni na korki czy tam co innego.
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Tą akurat to trzeba rozpaławiać więc nie jest to prosta czynność, wykonanie korka spustowego ma sens i często taki robię oczywiście na życzenie klienta.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
- Uli
- Stały bywalec
- Posty: 1444
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 20:42
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Kobylany Mazowieckie
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Ja w swojej także mam sporo śrub do odkręcenia i nie mam zamiaru kombinować czegoś...ale jest to każdego indywidualna decyzja, jak chce niech wierci.
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
-
- Użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 lip 2017, 18:02
- Imię: Dominik
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Uli pisze:W środku w skrzyni masz jeszcze magnes który wyłapuje opiłki zużytego metalu z oleju i powinieneś go wyczyścić bo może nie wyłapywać tych mikro elementów, a skrzynia to taka większa pompa. Drugie pytanie o hamulec ręczny nie powinien zatrzymywać jak zahamujesz paska bo silnik by Ci zdusiło, ma zatrzymać koła a silnik kołem pasowym dalej obraca. Traktotek jak odblokujesz do przepchania ręcznego to nie idzie tak lekko, jednak trochę siły trzeba użyć.
O magnesie zapomniałem Ale do tego trzeba rozebrać skrzynie i założyć nowy silikon?
Z tym hamulcem to nawet logiczne co piszesz ale u mnie jest tak że po wciśnieciu pedału napinacz rozłącza pasek, to taki model że na postoju silnik pracuje a pasek jest luźny. Jeszcze spróbuje podkręcić trochę ten hamulec, bo faktycznie może tak być że hamulec tylko działa na koła a na koło pasowe od skrzyni już nie.
Ile tej siły potrzeba żeby tą skrzynie przepchać "na biegu" bo ja przepcham a żona już nie taka mniej więcej skala. Choć czasami jak robiłem próby bo ostatnio robię ich wiele to czasem obracały się koła a czasem szły na smyka.
Przepraszam że zadaje tyle pytań ale jestem zielony w tych traktorkach i chciałbym się podszkolić.
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Ciężko się przepycha jak skrzynia jest w dobrym stanie, sam mam takie skrzynie lub traktorki co jedną ręką przepchniesz czyli wiadomo skrzynia do remontu.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
- Uli
- Stały bywalec
- Posty: 1444
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 20:42
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Kobylany Mazowieckie
Re: Traktorek Husqvarna CTH150 TWIN
Tak, trzeba rozebrać, wyczyścić magnes, i jeżeli coś jest to filtr, a potem wyczyścić powierzchnie styku skrzyni i silikonem uszczelnić, poskręcać i wszystko.
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.