Dzień dobry,
Kosiarka listwowa jak w temacie, silnik Tecumseh BH153 E-45024B, gaźnik Dellorto FHC2013A. Nieużywana jakieś 12 lat. Przed postojem były jakieś problemy z jej pracą, ale nie znam szczegółów.
Chciałbym ją ożywić. Do koszenia jakieś 8 arów 2 razy w roku, więc jakieś zużycie oleju do zaakceptowania. Do tej pory: czyszczenie i wymiana uszczelnień gaźnika, czyszczenie silnika z szlifowaniem i ustawieniem luzów zaworów (ssący 0,15, wydechowy 0,25). Po złożeniu problem z odpaleniem. Cięgna zmontowane jak przed demontażem - niekoniecznie prawidłowe. Dlatego moje pytanie, jak mają być zamontowane cięgna i sprężyna między gaźnikiem, regulatorem obrotu oraz dźwignia regulatora. Poniżej zdjęcia jak jest w tej chwili. Dodatkowe pytanie, jaki jest rozmiar paska klinowego do napędu?
Kosiarka listwowa MEP Comby Tecumseh BH153
Moderator: Moderatorzy
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 12 lip 2022, 17:45
- Imię: Zdzisław
Kosiarka listwowa MEP Comby Tecumseh BH153
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Kosiarka listwowa MEP Comby Tecumseh BH153
Zapytaj Pana Kazimierza Chmielowca z firmy Salem serwis zęby zjadł na tecusiah.
mieszalnia lakierów samochodowych
tel.506-606-029
tel.506-606-029