Simplicity SRD300 mam od nowości, pod koniec gwarancji wyłapałem sporadyczne przebicia na lewej fajce, silnik na zimno zaczął puszczać szarego dymka przy uruchamianiu. Na ciepło zero objawów, na zimno, zawsze zadymi. Oczywiście trafił do "serwisu", podobno zrobili czyszczenie i regulację gaźnika jak i wymianę świec (dzisiaj prawą wykręciłem palcami...), gwarancja się skończyła, pomoc również
Temat mechaniczny ogarniam sam. Mam jednak problem ze znalezieniem dokumentacji do tego modelu (seria 44U877) a szczególnie gaźnika i wszelkich regulacji. Jedyne co znalazłem: https://www.jackssmallengines.com/jacks ... pply-group
Może komuś zawadza sprawna cewka do V-twin'a ? W rozsądnej cenie.
Zanim rozgrzebię go w całości, będę zobowiązany za wszelką pomoc.
Briggs&Stratton V-Twin 8270 zalewa jedną świecę, podniesienie obrotów.
Moderator: Moderatorzy
Briggs&Stratton V-Twin 8270 zalewa jedną świecę, podniesienie obrotów.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Briggs&Stratton V-Twin 8270 zalewa jedną świecę, podniesienie obrotów.
Sam doszedłem jak wyregulować obroty. Znalazłem przyczynę zalewania świecy. Pozdrawiam wszystkich pomocnych.
- Kamilos
- Stały bywalec
- Posty: 2593
- Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Briggs&Stratton V-Twin 8270 zalewa jedną świecę, podniesienie obrotów.
Skoro znalazłeś przyczynę to może byś się tym podzielił ?, a nie tylko, że znalazłeś, mało to komuś pomoże taki wpis..
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com
kamil28onet@gmail.com
Re: Briggs&Stratton V-Twin 8270 zalewa jedną świecę, podniesienie obrotów.
O napisz koniecznie, mój V-Twin 7220 też lubi puścić dymka na zimnym...
Re: Briggs&Stratton V-Twin 8270 zalewa jedną świecę, podniesienie obrotów.
W moim srd 300 TP samo! Napisz, jak to zrobiłeś, proszę.
Re: Briggs&Stratton V-Twin 8270 zalewa jedną świecę, podniesienie obrotów.
1. Wyczyściłem świece raz jeszcze (były nowe).
2. Poprawiłem (ścisnąłem) fajki.
3. Wypieprzyłem nędzną pompkę podciśnieniową zastępując ją pompą membranową (typowa do gaźników), zaślepiając podciśnienie tym co miałem pod ręką.
4. Ustawiłem jednakowy luz na magneto, na lewym (od strony kierownika) było 0,1 więcej.
5. Obroty, na 3000, podniosłem doświadczalnie, wyginając pręcik łączący przepustnicę z regulatorem (na zdjęciu w czerwonej obwódce). Nie mając wiedzy, improwizowałem. Niestety jałowe też poszły do góry, kij im w oko.
6. Przesmarowałem zębatkę rozrusznika
Szukaj przebicia, wykorzystaj ciemność i wodę w sprayu, najpierw zwilż, później odpalaj.
Subiektywnie, silnik pracuje i odpala zdecydowanie lepiej niż po zakupie, zero dymka, lepiej mieli trawsko, oleju nie żre. Oceniała małżowina, techniczny noob.
2. Poprawiłem (ścisnąłem) fajki.
3. Wypieprzyłem nędzną pompkę podciśnieniową zastępując ją pompą membranową (typowa do gaźników), zaślepiając podciśnienie tym co miałem pod ręką.
4. Ustawiłem jednakowy luz na magneto, na lewym (od strony kierownika) było 0,1 więcej.
5. Obroty, na 3000, podniosłem doświadczalnie, wyginając pręcik łączący przepustnicę z regulatorem (na zdjęciu w czerwonej obwódce). Nie mając wiedzy, improwizowałem. Niestety jałowe też poszły do góry, kij im w oko.
6. Przesmarowałem zębatkę rozrusznika
Szukaj przebicia, wykorzystaj ciemność i wodę w sprayu, najpierw zwilż, później odpalaj.
Subiektywnie, silnik pracuje i odpala zdecydowanie lepiej niż po zakupie, zero dymka, lepiej mieli trawsko, oleju nie żre. Oceniała małżowina, techniczny noob.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.