Briggs 24 hp V-Twin
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 kwie 2017, 21:14
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Grabownica Starzeńska
Briggs 24 hp V-Twin
Witam szanownych.
Mam taki kłopot, brat umyślił że kupi sobie Husqvarna YTH2448 B&S24hp v-twin ELS 725.
Silnik trochę dymi, żle odpala na ciepłym (musi być ssanie), falują obroty, dwie różne świece, brak ładowania etc.
Wymieniłem: olej, świece, filtry, regulacja zaworów. Niestety nadal faluje, nie trzyma wolnych obrotów (potrafi zgasnąć), i nadal poddymia.
Ciśnienie w cylindrach zmierzyłem i jest w okolicach 11 atm na każdym cylindrze.
Czy mogę kolegów poprosić o jakąś podpowiedź, w jakim kierunku się udać.
Tylko nie piszcie proszę "Jedź do serwisu"
Z góry dziękuję.
Mam taki kłopot, brat umyślił że kupi sobie Husqvarna YTH2448 B&S24hp v-twin ELS 725.
Silnik trochę dymi, żle odpala na ciepłym (musi być ssanie), falują obroty, dwie różne świece, brak ładowania etc.
Wymieniłem: olej, świece, filtry, regulacja zaworów. Niestety nadal faluje, nie trzyma wolnych obrotów (potrafi zgasnąć), i nadal poddymia.
Ciśnienie w cylindrach zmierzyłem i jest w okolicach 11 atm na każdym cylindrze.
Czy mogę kolegów poprosić o jakąś podpowiedź, w jakim kierunku się udać.
Tylko nie piszcie proszę "Jedź do serwisu"
Z góry dziękuję.
- Kamilos
- Stały bywalec
- Posty: 2593
- Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Briggs 24 hp V-Twin
Może być gaźnik brudny, najlepiej byłoby by go rozkręcić i wymyć.
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com
kamil28onet@gmail.com
-
- Użytkownik
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 kwie 2017, 21:14
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Grabownica Starzeńska
Re: Briggs 24 hp V-Twin
Dziękuję za podpowiedź.
Już wyciągnąłem, zabieram się do pracy.
Co to jest w tym gaźniku za element do którego podłącza się wtyczkę z dwoma przewodami?
Poniżej kilka filmów, co i jak wygląda.
Już wyciągnąłem, zabieram się do pracy.
Co to jest w tym gaźniku za element do którego podłącza się wtyczkę z dwoma przewodami?
Poniżej kilka filmów, co i jak wygląda.
- Kamilos
- Stały bywalec
- Posty: 2593
- Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Briggs 24 hp V-Twin
Ten element do którego podłączone są dwa kabelki to elektrozawór, otwiera (przy odpalaniu) , ( po zgaszeniu) odcina dopływ paliwa
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com
kamil28onet@gmail.com
-
- Użytkownik
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 kwie 2017, 21:14
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Grabownica Starzeńska
Re: Briggs 24 hp V-Twin
Dopływ paliwa już na gaźnik?
Bo za dopływ paliwa z pompki do odstojnika odpowiada zawór iglicowy?
Bo za dopływ paliwa z pompki do odstojnika odpowiada zawór iglicowy?
-
- Użytkownik
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 kwie 2017, 21:14
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Grabownica Starzeńska
Re: Briggs 24 hp V-Twin
Po rozłożeniu gaźnika na części okazało się że po pierwsze brakuje jednego elementu:
Na kończu tej wymoletowanej ośki powinno być jakieś uszczelnienie.
Jak w linku poniżej:
https://images.app.goo.gl/Up5Mi558psHZbzaU9
Poza tym ośka przepustnic jest mocno wytarta tak samo jak i jej gniazdo:
Myślicie że to jeszcze jakoś rokuje?
Z czego dorobić ten grzybek na koniec tej ośki?
Co zrobić z tą sztangą przepustnicy...?!
Czy te wszystkie usterki mogą mieć jakiś wpływ na tę nierówną pracę silnika i dymienie?
Na kończu tej wymoletowanej ośki powinno być jakieś uszczelnienie.
Jak w linku poniżej:
https://images.app.goo.gl/Up5Mi558psHZbzaU9
Poza tym ośka przepustnic jest mocno wytarta tak samo jak i jej gniazdo:
Myślicie że to jeszcze jakoś rokuje?
Z czego dorobić ten grzybek na koniec tej ośki?
Co zrobić z tą sztangą przepustnicy...?!
Czy te wszystkie usterki mogą mieć jakiś wpływ na tę nierówną pracę silnika i dymienie?
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Briggs 24 hp V-Twin
Niestety ale gaźnik do wymiany, silnik nie będzie równo pracował jak łapie "lewe " powietrze.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
-
- Użytkownik
- Posty: 46
- Rejestracja: 19 kwie 2017, 21:14
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Grabownica Starzeńska
Re: Briggs 24 hp V-Twin
Jesteś przekonany że ta nierówna praca silnika jest tym właśnie spowodowana?
Słyszałem że w tych silnikach lubią się wypalać uszczelki pod głowicami.
Czy masz może wiedzę na ten temat?
Słyszałem że w tych silnikach lubią się wypalać uszczelki pod głowicami.
Czy masz może wiedzę na ten temat?
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Briggs 24 hp V-Twin
Jak w silniku przepalona jest uszczelka to silnik nie odpala bo kompresja ucieka. Czarne dymienie to efekt chwilowego cyklicznego wzbogacenia mieszanki przez przymknięcie przepustnicy gaźnika.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900