Strona 1 z 1

Briggs 24 hp V-Twin

: 13 maja 2020, 9:39
autor: krzygrom
Witam szanownych.

Mam taki kłopot, brat umyślił że kupi sobie Husqvarna YTH2448 B&S24hp v-twin ELS 725.

Silnik trochę dymi, żle odpala na ciepłym (musi być ssanie), falują obroty, dwie różne świece, brak ładowania etc.

Wymieniłem: olej, świece, filtry, regulacja zaworów. Niestety nadal faluje, nie trzyma wolnych obrotów (potrafi zgasnąć), i nadal poddymia.

Ciśnienie w cylindrach zmierzyłem i jest w okolicach 11 atm na każdym cylindrze.

Czy mogę kolegów poprosić o jakąś podpowiedź, w jakim kierunku się udać.

Tylko nie piszcie proszę "Jedź do serwisu" :lol:

Z góry dziękuję.

Re: Briggs 24 hp V-Twin

: 13 maja 2020, 11:02
autor: Kamilos
Może być gaźnik brudny, najlepiej byłoby by go rozkręcić i wymyć.

Re: Briggs 24 hp V-Twin

: 13 maja 2020, 12:50
autor: krzygrom
Dziękuję za podpowiedź.

Już wyciągnąłem, zabieram się do pracy.

Co to jest w tym gaźniku za element do którego podłącza się wtyczkę z dwoma przewodami?

Poniżej kilka filmów, co i jak wygląda.





Re: Briggs 24 hp V-Twin

: 13 maja 2020, 13:29
autor: Kamilos
Ten element do którego podłączone są dwa kabelki to elektrozawór, otwiera (przy odpalaniu) , ( po zgaszeniu) odcina dopływ paliwa

Re: Briggs 24 hp V-Twin

: 13 maja 2020, 15:19
autor: krzygrom
Dopływ paliwa już na gaźnik?

Bo za dopływ paliwa z pompki do odstojnika odpowiada zawór iglicowy?

Re: Briggs 24 hp V-Twin

: 13 maja 2020, 22:51
autor: krzygrom
Po rozłożeniu gaźnika na części okazało się że po pierwsze brakuje jednego elementu:
Obrazek
Obrazek
Na kończu tej wymoletowanej ośki powinno być jakieś uszczelnienie.
Jak w linku poniżej:
https://images.app.goo.gl/Up5Mi558psHZbzaU9
Poza tym ośka przepustnic jest mocno wytarta tak samo jak i jej gniazdo:
Obrazek
Obrazek

Myślicie że to jeszcze jakoś rokuje?

Z czego dorobić ten grzybek na koniec tej ośki?
Co zrobić z tą sztangą przepustnicy...?!

Czy te wszystkie usterki mogą mieć jakiś wpływ na tę nierówną pracę silnika i dymienie?

Re: Briggs 24 hp V-Twin

: 13 maja 2020, 22:55
autor: Troku
Niestety ale gaźnik do wymiany, silnik nie będzie równo pracował jak łapie "lewe " powietrze.

Re: Briggs 24 hp V-Twin

: 15 maja 2020, 21:39
autor: krzygrom
Jesteś przekonany że ta nierówna praca silnika jest tym właśnie spowodowana?

Słyszałem że w tych silnikach lubią się wypalać uszczelki pod głowicami.

Czy masz może wiedzę na ten temat?

Re: Briggs 24 hp V-Twin

: 15 maja 2020, 21:44
autor: Troku
Jak w silniku przepalona jest uszczelka to silnik nie odpala bo kompresja ucieka. Czarne dymienie to efekt chwilowego cyklicznego wzbogacenia mieszanki przez przymknięcie przepustnicy gaźnika.