Wiam!
Posiadam traktorek McCulloch m125 197 hrb. Zakupilem go niedawno i po krótkim uzytkowaniu nastapilo zerwanie juz zużytego paska napędu noży. W związku z tym mam kilka pytań;)
Czy przy zakładaniu nowego paska ustawienie noży ma znaczenie a jeśli tak to jak powinny byc ustawione?
Dlaczego po założeniu paska npędu noży po mimo jego NIE załączenia noże się obracają?
McCulloch m125 197 hrb
Moderator: Moderatorzy
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 sty 2021, 8:44
- Imię: Kamil
Re: McCulloch m125 197 hrb
Witam, jest to model M125 97HRB?
Bo 197 decku jeszcze nie widziałem.
Pierwsze pytanie to czy długość paska jest odpowiedna? Bo McCullough stosuje paski w wymiarze calowym, noże tnące są tam bezkolizyjne.
Poniżej jak powinien być założony
Bo 197 decku jeszcze nie widziałem.
Pierwsze pytanie to czy długość paska jest odpowiedna? Bo McCullough stosuje paski w wymiarze calowym, noże tnące są tam bezkolizyjne.
Poniżej jak powinien być założony
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 sty 2021, 8:44
- Imię: Kamil
Re: McCulloch m125 197 hrb
Tak masz racje. Wkradl sie chochlik i zamiast 97 kliknęło sie 197. Pasek kupilem zamiennik (100zł) nie oryginał w serwisie (300zł) ale jego kształt, szerosc i długość jest identyczna. Kosiarka juz na samym stsrcie ma problem poniewaz ciezko odpala z oporem obracajacych sie noży a przy gaszeniu strasznie rzuca.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: McCulloch m125 197 hrb
Z napinaczem i cięgnami wszystko w porządku?Dźwignia i linka załączania pracuje, nić nie zardzewiałe czy też przycięte.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 sty 2021, 8:44
- Imię: Kamil
Re: McCulloch m125 197 hrb
Wszystko sprawdzone a nawet przesmarowane i dalej to samo
♂️
Re: McCulloch m125 197 hrb
Dzwignia załączania agregatu tnącego w pozycji wyłaczonej powoduje zluzowanie linki i
I tym samym napinacza co powoduje zluzowanie paska na kołach pasowych i tym
samym rozłączenie napedu agregatu tnącego.
Jeżeli po wyłączeniu dzwigni pasek jest dalej napięty,a wszystko inne sprawdziłeś, to ewidentnie pasek jest nie odpowiedni.
I tym samym napinacza co powoduje zluzowanie paska na kołach pasowych i tym
samym rozłączenie napedu agregatu tnącego.
Jeżeli po wyłączeniu dzwigni pasek jest dalej napięty,a wszystko inne sprawdziłeś, to ewidentnie pasek jest nie odpowiedni.