Zakładanie firmy

Dział poświęcony zakładaniu, projektowaniu, pielęgnacji ogrodów

Moderator: Moderatorzy

saperus8
Nowy użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 10 lis 2019, 9:00
Imię: Arek

Zakładanie firmy

Post autor: saperus8 » 12 lis 2019, 18:14

Witam wszystkich,
Mam już dosyć pracy "dla kogoś", noszę się z zamiarem założenia małej jednoosobowej firmy usługowej.
Jestem absolwentem technikum leśnego w Miliczu.
Do usług owej firmy zaliczałoby się między innymi:
Koszenie, utrzymanie trawników, sadzenie drzewek, wycinka oraz drobne prace ogrodowe.
Mieszkam w okolicach Wrocławia, więc domków jednorodzinnych jest tu wiele, co daje chyba dużo potencjalnych klientów.
Moje pytanie jest następujące. Czy z takich usług da się "wyżyć" i czy jest stałe zapotrzebowanie na tego typu działalność?
Pytanie numer dwa. Czy tego typu sprzęt jest dobry na początek?
Weibang WB384RB
Kosiarka aluminiowa Weibang WB537SCV AL
Bardzo dziękuję za szczere odpowiedzi i rady, pozdrawiam Arek

arti
Stały bywalec
Posty: 74
Rejestracja: 09 kwie 2016, 9:49
Imię: artur

Re: Zakładanie firmy

Post autor: arti » 12 lis 2019, 21:19

Ja robię dorywczo usługi w ogrodach i wykonuję około 30 wertykulacji w sezonie trawniki od 500m2 do 1300m2 mam dwa wertykulatory o szerokości roboczej 45cm i uważam to minimum na usługi. Co do podanej kosiarki tez bym ją kupił ale narazie mam dwie inne oleo mac gv53tk która ma od 2015 roku 370 godzin pracy i active 5850 która ma od 2018 roku 160 godz.

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Zakładanie firmy

Post autor: Troku » 12 lis 2019, 22:56

Wertykulator weibang sprawdza się znakomicie jako sprzęt na usługi. Jest trwały i niezawodny, podobnie kosiarka. Sprzedałem parę takich zestawów i mam same pozytywne opinie ale cóż skoro to Kopie Hondy w dobrym wykonaniu to nie ma się czego czepiać,.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych