Simplicity nie odpala po zimie

Moderator: Moderatorzy

Tyrion
Stały bywalec
Posty: 56
Rejestracja: 24 kwie 2016, 17:55

Simplicity nie odpala po zimie

Post autor: Tyrion » 24 mar 2017, 18:33

Witam kolegów
Mam taki problem może się z nim spotkaliście. Mój sprzedawca na zimę kazał mi odłączyć akumulator od traktorka Simplicity SRD300 oraz wypalić całą benzynę i tak zrobiłem. Teraz chciałem odpalić po zimie sprzęt, naładowałem akumulator podłączyłem i ... nie działa. Kręci ale nie pali. Nie jestem mechanikiem wiec mam problem. Sprawdziłem takie rzeczy jak akumulator napięcia, benzynę i świecę. I ze świecami mam problem bo nie dają iskry. Myślałem że to one ale sprawdziłem na innych i też nie dają. I mam taką teorię, że coś jest nie halo z czujnikami ponieważ ten pod siedzeniem jak jest podłączony i siadam na siedzenie to nie rusza nic, jak wstanę z siedzenia lub odłączę go to kręci ale nie odpala czyli działa na odwrót. Dzwoniłem do sprzedawcy zaproponował mi zmostkowanie czujników i sprawdzenie. Zrobiłem tak z czujnikiem siedzenia i kosza ale dalej to samo kręci a nie daje iskry i nie pali. Co mogę jeszcze sprawdzić. Tak jak pisałem nie jestem mechanikiem nie znam się za bardzo z tej przyczyny bardzo proszę o jakieś wskazówki.

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Simplicity nie odpala po zimie

Post autor: Troku » 24 mar 2017, 18:37

Witam
jeżeli odłączyłeś akumulator na chodzącym silniku to masz problem, są tam czasami komputerki które ulegają uszkodzeniu.
Druga sprawa bardziej banalna, traktorek jest wyposażony w całe stado mikro styczników np. od biegu N, od kosza, sprawdź czy masz wszystkie dźwignie prawidłowo ustawione.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński


andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900

Tyrion
Stały bywalec
Posty: 56