Nowa pilarka Oleo Mac GS 451
Moderator: Moderatorzy
-
- Stały bywalec
- Imię: Staszek
Nowa pilarka Oleo Mac GS 451
Nowa pilarka Oleo Mac GS 451 klon pilarki Gs 440 Troku co o niej powiesz
- Troku
- Stały bywalec
- Imię: Andrzej
- Kontakt:
Re: Nowa pilarka Oleo Mac GS 451
Nie miałem z nią jeszcze do czynienia więc się nie wypowiem.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem posiadaczem Oleo-Mac 451 w wersji limitowanej
Zdecydowałem się na zakup GS 451 czytając to forum, przeglądając internety i youtuby
Nie mam turbo doświadczenia z pilarkami może poza Stihlem i chwilę z Echo CS-352ES
Jak narazie sprawuje się bardzo dobrze, jestem zadowolony
Czuć, że jest to już ,, kawał " piły
Nie jest to jakiś taniutki chińczych ( chociaż pewnie wszystko w CHRL wyprodukowane )
Chciałem mieć coś mocniejszego gdy doszło do piłowania grabu Stihlem MS 180
Ale jednak nie chciałem wydawać 2500+ na piłę do piłowania kilka - kilkanaście h rocznie
Jeżeli będzie więcej pytań od forumowiczów to chętnie coś napiszę
Zdecydowałem się na zakup GS 451 czytając to forum, przeglądając internety i youtuby
Nie mam turbo doświadczenia z pilarkami może poza Stihlem i chwilę z Echo CS-352ES
Jak narazie sprawuje się bardzo dobrze, jestem zadowolony
Czuć, że jest to już ,, kawał " piły
Nie jest to jakiś taniutki chińczych ( chociaż pewnie wszystko w CHRL wyprodukowane )
Chciałem mieć coś mocniejszego gdy doszło do piłowania grabu Stihlem MS 180
Ale jednak nie chciałem wydawać 2500+ na piłę do piłowania kilka - kilkanaście h rocznie
Jeżeli będzie więcej pytań od forumowiczów to chętnie coś napiszę
Pilarki:
Stihl MS 180
Oleo Mac GS 451 50y
Kosa:
Oleo Mac Sparta 440T