Niewielki Budżet Max 700zł

Moderator: Moderatorzy

set
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 17 paź 2020, 2:56
Imię: mmmmm

Niewielki Budżet Max 700zł

Post autor: set » 19 paź 2020, 21:19

Proszę o pomoc w doborze pilarki do max 700 zł. Pilarka będzie służyć do prac przydomowych, oraz do przygotowania drewna na opał(raczej sporadycznie). Początkowo myślałem o NAC lub podobnych pilarkach, która pierwsza "wpadnie" mi w oko. Teraz wytypowałem OLEO-MAC GSH400 oraz STIGA SP 386. Bardziej skłaniałbym się do OLEO-MAC GSH400, może ktoś coś o tej firmie napisać i o tej pilarce. Gdzieś widziałem jakieś opinie, że też jest to Chińska produkcja itp. Jestem laikiem w temacie.

m1strzunio
Stały bywalec
Posty: 221
Rejestracja: 03 cze 2018, 7:52
Imię: Rafał

Re: Niewielki Budżet Max 700zł

Post autor: m1strzunio » 19 paź 2020, 21:45

Teraz to wszystko jest chińskie więc nie licz na cuda. Ja w budżecie 700zł chyba bym zaryzykował już coś na akumulator z Lidla czyli Parkiside. Może nie jest to szczyt marzeń ale tak jak ty piły używam 2 razy w roku a mam kupę sprzętu z Lidla więc akumulatorków mam 5, można ciąć spokojnie. Plus taki, że nie trzeba się szarpać z odpalaniem, łatwy serwis no i sprzęt zdecydowanie lżejszy choć mniej wytrzymały.

Frank
Stały bywalec
Posty: 152
Rejestracja: 15 sie 2020, 17:57
Imię: Krzysztof

Re: Niewielki Budżet Max 700zł

Post autor: Frank » 19 paź 2020, 23:02

Obydwie wytypowane pilarki przez Ciebie to produkt chiński, w zasadzie to nac w ładniejszej obudowie z lepszymi gaźnikami, tłumikami, i prowadnicą. Oleo ma nawet ten sam filtr powietrza, stiga ma ten sam typ ale w kształcie dopasowanym do obudowy.
Pilarki ciężkie, powolne cięcie, no ale za te pieniądze... do pracy dwa razy w roku chyba brał bym olka. Dobry olej, częste czyszczenie filtra to będzie podstawa w miarę długiej eksploatacji.

set
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 17 paź 2020, 2:56
Imię: mmmmm

Re: Niewielki Budżet Max 700zł

Post autor: set » 20 paź 2020, 1:18