Briggs v twin 20hp castel garden

Pomoc w wyborze, problemy techniczne, dodatkowy osprzęt wszystko w jednym dziale

Moderator: Moderatorzy

Grzegorz123
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 06 maja 2021, 22:28
Imię: Grzegorz

Briggs v twin 20hp castel garden

Post autor: Grzegorz123 » 17 mar 2022, 3:35

Witam
Jakie mogą być przyczyny ciężkiego oddania zimnego i ciepłego silnika? W zeszłym roku zostały wyregulowane zawory bo strzelal z wydechu, po regulacji silnik pracuje dobrze i jest mocny, nie strzela ale gorzej pali
Proszę o pomoc

arturo
Stały bywalec
Posty: 237
Rejestracja: 16 gru 2018, 12:30
Imię: artur

Re: Briggs v twin 20hp castel garden

Post autor: arturo » 17 mar 2022, 13:48

Witam, to opisz dokładnie co zmieniło się przy jego odpalaniu według ciebie, w jakim stanie jest bateria,rozrusznik czy jak podepniesz dodatkowe źródła zasilania to jest jakaś poprawa,
jaka jest różnica przy odpalaniu na ssaniu zimnego silnika i jak odpala ciepły silnik bez ssania czy
też trzeba dać mu trochę ssania żeby odpalił na gorąco, jak wyglądają świece zapłonowe kolor ich izolatora.
Czy wcześniej kiedykolwiek układ paliwowy był przeglądany, gaźnik czyszczony?
Podaj trochę więcej informacji.

Grzegorz123
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 06 maja 2021, 22:28
Imię: Grzegorz

Re: Briggs v twin 20hp castel garden

Post autor: Grzegorz123 » 18 mar 2022, 16:59

Po ustawieniu zaworów na pewno poprawiła się kompresją, przez co ciężko kręcił, z tego powodu wymieniłem rozrusznik na nowy i kręci jak szalony tak samo na oryginalnym akumulatorze jak samochodowym.
Odpala tylko na ssaniu zarówno na ciepłym jak i na zimnym, czasem trzeba kręcić nawet 30sekund
Elektroda świecy koloru szarego a izolator bardziej na czarno przechodzi
Kiedy wleje troszkę paliwa do gaźnika to pali od razu
Gaźnik czyszczony w zeszłym roku ponieważ do wymiany było uszczelka zbiorniczka w gaźniku
Traktorek nie kopci też podczas obciążenia
Traktorek zakupiłem w zeszłym roku i poza tym odpalaniem jest Ok

arturo
Stały bywalec
Posty: 237
Rejestracja: 16 gru 2018, 12:30
Imię: artur

Re: Briggs v twin 20hp castel garden

Post autor: arturo » 19 mar 2022, 9:44

Witam ponownie, podaj mi jeszcze model i numery silnika ktòre znajduje się na pokrywie zaworòw albo obudowie silnika. Bo muszę się upewnić jaki masz tam silnik.
Z tego co napisałeś to po regulacji zaworòw tak jakby kompresja mu wzrosła, wiekszość silników Briggs posiada dekompressor który wbudowany jest na wałku rozrządu, jego zadaniem jest upuscić trochę kompresji z cylindra pod koniec suwu spreżania,i tym samym obniżyć kompresję w momencie startu co za tym idzie silnik ma lżej przy rozruchu.
I bardzo często silniki z zadużym luzem zaworowym mają zwiekszoną kompresję co uwidacznia się tym że rozrusznik ma bardzo duże opory aby zakręcić silnikiem.
A przy uszkodzonym dekompressorze silniki szczegòlnie jedno cylindrowe nie mają siły zakrecić silnikiem.
Co w przypadku twojego silnika może mieć miejsce.
Da się to ustalić czy dekompressor jest zepsuty bez rozbierania całego silnika.

Grzegorz123
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 06 maja 2021, 22:28
Imię: Grzegorz

Re: Briggs v twin 20hp castel garden

Post autor: Grzegorz123 » 23 mar 2022, 0:10

To jedyne nr jakie znalazłem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Grzegorz123
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 06 maja 2021, 22:28
Imię: Grzegorz

Re: Briggs v twin 20hp castel garden

Post autor: Grzegorz123 » 23 mar 2022, 0:12

Z góry dziękuję za wszystkie poprzednie informacje i proszę o więcej 😉

arturo
Stały bywalec
Posty: 237
Rejestracja: 16 gru 2018, 12:30
Imię: artur

Re: Briggs v twin 20hp castel garden

Post autor: arturo » 23 mar 2022, 8:10

Ta naklejka to przedstawia normy emisji spalin itd,
masz poniżej gdzie szukać.
Oznaczenia_silnika_gdzie_szukać_modelu_typu_i_kodu.pdf
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ