Tuff Torq k46F

Dział poświęcony skrzyniom hydrostatycznym, budowa, opis działania, wymiana oleju, naprawy bieżące i główne.

Moderator: Moderatorzy

justtomek
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwie 2016, 14:32

Tuff Torq k46F

Post autor: justtomek » 13 kwie 2016, 15:32

20160413_062328.jpg
Witam
Mam problem ze skrzynią Tuff Torq model k46F wersja dedykowana do Castelgarden. Na jesieni skrzynia zaczęła tracić moc. Wymieniłem wczesną wiosną olej i odpowietrzyłem ją. Po wymianie oleju na zimnej skrzyni było ok. Po ok. 20 minutach skrzynia zaczęła ponownie tracić moc, jednak po wystygnięciu skrzynia nie miała w dalszym ciągu mocy. Stwierdziłem więc, że ją wyciągnę i spróbuje zdiagnozować problem.

Po otworzeniu skrzyni zauważyłem kilka problemów:
- dużo opiłków na filtrze,
- dużo opiłków na magnesie,
- podstawa pomp raczej zużyta,
- zacinające się zawory IDS (wg nazwy producenta) -zwłaszcza ten dolny na rysunku,
- luzy na przekładni planetarnej

Proszę o następujące porady.
1 Czy przyczyną słabej mocy mogą być zacinające się te zawory?
2 Czy podstawa pompy kwalifikuje się się do wymiany?
3 Czy w zaworach IDS powinny być kulki (być może podczas demontażu mi wypadły)?
4. Jak zdiagnozować tłoki w pompie i silniku?
5 Co jeszcze ewentualnie sprawdzić?
6 Gdzie mogę zakupić części, czy tylko bezpośrednio u producenta?

pozdrawiam
justtomek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Tuff Torq k46F

Post autor: Troku » 13 kwie 2016, 22:04

Podstawa do wymiany a silniki do regeneracji, trochę głębokie te bruzdy na podstawie trzeba by wszystko jednak spasować.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński


andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900

jerzyk
Stały bywalec
Posty: 1734
Rejestracja: 26 sty 2015, 16:56
Lokalizacja: Kowary

Re: Tuff Torq k46F

Post autor: jerzyk » 13 kwie 2016, 22:08

Straszysz gościa u mnie gorsze chodziły przez parę minut a później nowa skrzynia
mieszalnia lakierów samochodowych
tel.506-606-029

justtomek
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwie 2016, 14:32

Re: Tuff Torq k46F

Post autor: justtomek » 14 kwie 2016, 21:57

Dzięki za info. Czyli jak rozumiem podstawa do wymiany.
Nie daje mi spokoju sprawa tych dwóch zaworków. Czy w nich powinny być małe kulki, czy nie?

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Tuff Torq k46F

Post autor: Troku » 14 kwie 2016, 22:01

w podstawie muszą być kulki a potem idą sprężynki i tłoczki
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński


andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900

Fedu
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 16 paź 2018, 20:52
Imię: Daniel

Re: Tuff Torq k46F

Post autor: Fedu » 20 paź 2018, 7:20

Ja mam w countax c300h skrzynie k46F czyżby była wymieniana?

Awatar użytkownika
Toma
Stały bywalec
Posty: 1283
Rejestracja: 20 lis 2015, 9:37
Imię: Tomasz

Re: Tuff Torq k46F

Post autor: Toma » 20 paź 2018, 9:14

Fedu pisze:
20 paź 2018, 7:20
Ja mam w countax c300h skrzynie k46F czyżby była wymieniana?
Podpytaj kolegi Niejad, bo jezeli sie da, to zregeneruje to co trzeba, bez drogich wymian. Na wymiane czesci w skrzyni zawsze jest czas.

Fedu
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 16 paź 2018, 20:52
Imię: Daniel

Re: Tuff Torq k46F

Post autor: Fedu » 28 paź 2018, 7:33

Jak po numerze seryjnym sprawdzić date produkcji skrzyni?

ODPOWIEDZ