hydro gear 324-0800 naprawa
Moderator: Moderatorzy
hydro gear 324-0800 naprawa
Cześć. Proszę o pomoc.
Chce doprowadzić do stanu używalności skrzynie hydrostatyczną.hydro gear 324-0800
Chciałbym się dowiedzieć jaki filtr oleju kupić , magnes, jakim olejem zalać.
W serwis manuale nie znalazłem modelu filtra. podaje link do niego http://www.hydro-gear.com/library.php?c ... d6b&libid=
Chce doprowadzić do stanu używalności skrzynie hydrostatyczną.hydro gear 324-0800
Chciałbym się dowiedzieć jaki filtr oleju kupić , magnes, jakim olejem zalać.
W serwis manuale nie znalazłem modelu filtra. podaje link do niego http://www.hydro-gear.com/library.php?c ... d6b&libid=
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 03 sty 2020, 13:39 przez Foku88, łącznie zmieniany 1 raz.
- Uli
- Stały bywalec
- Posty: 1444
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 20:42
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Kobylany Mazowieckie
Re: hydro gear 324-0800 Gianni Ferrari
Hej
Filtr oleju jak wskazuje manual, który umieściłeś to nr. 34...jego wystarczy wyczyścić np. benzyną jest metalowy ( siatka metalowa). Olej także w manualu 20w50 syntetyk...ja używam Motul, ale każdy według uznania. Magnes także tylko wyczyścić i zamontować z powrotem.
Filtr oleju jak wskazuje manual, który umieściłeś to nr. 34...jego wystarczy wyczyścić np. benzyną jest metalowy ( siatka metalowa). Olej także w manualu 20w50 syntetyk...ja używam Motul, ale każdy według uznania. Magnes także tylko wyczyścić i zamontować z powrotem.
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
Re: hydro gear 324-0800 Gianni Ferrari
Dziękuje za opowiedz. Kosiarka robiła spore przebiegi jeszcze u poprzedniego właściciela, nie mam pojęcia jak była serwisowana.
Dziś rozebrałem drania i o to co nastąpiło.
Filtr jest metalowy ale się rozpadł na 3 cześć.
W mechanizmie różnicowym była zrobiona prowizorka po której rozpadły się elementy na zdjęciu.
Duże przerysowania na podstawie i samym silniku (ten mniejszy) na dużym już takiej tragedii nie ma.
Teraz mam dylemat czy przy takim wgłębieniu da się uratować podstawę??
Dziś rozebrałem drania i o to co nastąpiło.
Filtr jest metalowy ale się rozpadł na 3 cześć.
W mechanizmie różnicowym była zrobiona prowizorka po której rozpadły się elementy na zdjęciu.
Duże przerysowania na podstawie i samym silniku (ten mniejszy) na dużym już takiej tragedii nie ma.
Teraz mam dylemat czy przy takim wgłębieniu da się uratować podstawę??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Uli
- Stały bywalec
- Posty: 1444
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 20:42
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Kobylany Mazowieckie
Re: hydro gear 324-0800 Gianni Ferrari
Ojjj...trudno powiedzieć...filtr wygląda nie zaciekawie...a czy przed rozebraniem było ok? To znaczy jeździł?
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
Re: hydro gear 324-0800 Gianni Ferrari
Jeździł do końca przód tył. jak się rozgrzał porządnie to dopiero brakowało mocy do tyłu ale ciągle jechał.
Filtr to katastrofa.
Filtr to katastrofa.
- Uli
- Stały bywalec
- Posty: 1444
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 20:42
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Kobylany Mazowieckie
Re: hydro gear 324-0800 Gianni Ferrari
To bym jeszcze nie kombinował...sam już nowy olej może pomóc...filtra musisz jednak poszukać, może być ciężko...jakiś może używamy od handlarzy częściami.
Wyczyść dobrze obudowę, wiatrak by dobrze chłodziło olej, a mechanizm musisz poskładać.
Wyczyść dobrze obudowę, wiatrak by dobrze chłodziło olej, a mechanizm musisz poskładać.
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
- Uli
- Stały bywalec
- Posty: 1444
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 20:42
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Kobylany Mazowieckie
Re: hydro gear 324-0800 Gianni Ferrari
Te podstawy to jakby ktoś czym po nich uderzał jak przybliżyłem zdjęcie 2 ... tak to wygląda...pewnie wina filtra...a jak magnes i czy w oleju dużo opiłków?
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
Re: hydro gear 324-0800 Gianni Ferrari
Dyfer się rozpadł, zaczęło go mielić, dlatego takie są wżery na podstawach, na filtrze było sporo opiłków i gruz metalowy . Jak bym tak jeździł to wszystko by się zmieliło i na szrot by była w całości.
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: hydro gear 324-0800 naprawa
Podstawa do wymiany, rewolwery są do uratowania.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Re: hydro gear 324-0800 naprawa
Dla potomnych.
Podstawę trzeba było wymienić. Została dobrana z cześć rozbiórkowych skrzyń stan wręcz idealny. Tak samo filtr oleju dorwałem z demobilu.
Rewolwery szlif.
Ośka która uległa zniszczeniu nie do kupienia. Można kupić dały dyfer. Więc poszła doróbka rzemieślnicza z utwardzeniem elementu.
Olej jak producent zaleca to 20W50, więc wleciał Eurol Harley Twinlube 20W-50 syntetyk
Oczywiście nowe uszczelniacze i łożyska na całość.
Tanio naprawa nie wyszła . Ale wiem co mam i na pewno pojeździ długo.
Podstawę trzeba było wymienić. Została dobrana z cześć rozbiórkowych skrzyń stan wręcz idealny. Tak samo filtr oleju dorwałem z demobilu.
Rewolwery szlif.
Ośka która uległa zniszczeniu nie do kupienia. Można kupić dały dyfer. Więc poszła doróbka rzemieślnicza z utwardzeniem elementu.
Olej jak producent zaleca to 20W50, więc wleciał Eurol Harley Twinlube 20W-50 syntetyk
Oczywiście nowe uszczelniacze i łożyska na całość.
Tanio naprawa nie wyszła . Ale wiem co mam i na pewno pojeździ długo.