kilka pytań w sprawie hydrostatu k46
: 21 gru 2018, 21:36
Witam, jestem nowy na grupie i mam kilka dręczących mnie pytań, a wiec w tym roku kupiłem ridera Jonsered frm 13 automatic z skrzynią hydrostatyczną, skrzynia nie wyje, po 10-15 min jazdy, dalej jest zrywna(zrywa trawę kołami do przodu i do tyłu) i wiem że stan hydrostatu dopiero się ujawni po dokładnym rozgrzaniu, ale czy już można stwierdzić ze skrzynia nie będzie do remontu.
I mam jeszcze parę innych pytań.
- dlaczego w tym modelu Jonsered występuje skrzynia k46 i k55?
-jaki olej, czy 5w50 jest ok czy polecacie jakiś inny, co ile zmieniać olej?
-czy hydrostat można myć karcherem i pianownicą?[chodzi tu ryzyko dostania się wody do oleju]
-którą śrubą spuszczać olej i jaka jest procedura wymiany oleju w hydrostatycznej?
-jakie firmy remontujące hydrostaty polecacie?
skrzynia jest brudna ponieważ cybanty od zbiorniczka wyrównawczego były luźne i po prostu przeciekały.
Jeszcze w zimie lub skoro wiosną, skrzynia zostanie umyta karcherem z aktywna pianą, a następnie kosiarka przejdzie chrzest bojowy, po pracy rozgrzany olej zostanie spuszczony i jeżeli wyciek z wężyka nie ustąpi to wężyk i cybanty zostaną wymienione na nowe, następnie zostanie wlany nowy olej, lub jeżeli skrzynia będzie wymagała remontu{pfu,pfu} zostanie wysłana do specjalnej firmy zajmującej się remontami tych skrzyń.
Co powiecie o koncepcji powyżej.
dziękuje za odp. :)
I mam jeszcze parę innych pytań.
- dlaczego w tym modelu Jonsered występuje skrzynia k46 i k55?
-jaki olej, czy 5w50 jest ok czy polecacie jakiś inny, co ile zmieniać olej?
-czy hydrostat można myć karcherem i pianownicą?[chodzi tu ryzyko dostania się wody do oleju]
-którą śrubą spuszczać olej i jaka jest procedura wymiany oleju w hydrostatycznej?
-jakie firmy remontujące hydrostaty polecacie?
skrzynia jest brudna ponieważ cybanty od zbiorniczka wyrównawczego były luźne i po prostu przeciekały.
Jeszcze w zimie lub skoro wiosną, skrzynia zostanie umyta karcherem z aktywna pianą, a następnie kosiarka przejdzie chrzest bojowy, po pracy rozgrzany olej zostanie spuszczony i jeżeli wyciek z wężyka nie ustąpi to wężyk i cybanty zostaną wymienione na nowe, następnie zostanie wlany nowy olej, lub jeżeli skrzynia będzie wymagała remontu{pfu,pfu} zostanie wysłana do specjalnej firmy zajmującej się remontami tych skrzyń.
Co powiecie o koncepcji powyżej.
dziękuje za odp. :)