Korek spustowy oleju TuffTorq K46
Moderator: Moderatorzy
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Korek spustowy oleju TuffTorq K46
Padają pytania czy można samemu sobie zrobić korek spustu oleju w skrzyni która go nie posiada, odpowiedź jest prosta - można, jest nawet w skrzyni miejsce a nawet dwa na ich wykonanie. potrzebne są nam do tego dwie śruby o średnicy 8mm i długości gwintu około 1cm do tych śrub dobieramy podkładki miedziane. Wiercimy otwory, gwintujemy i gotowe. Ważna uwaga - miskę od skrzyni trzeba wymontować czyli i tak w grę wchodzi rozpołowienie skrzyni poniżej zdjęcia gdzie należy wykonać otwory spustowe
a tu od środkaNie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Re: Korek spustowy oleju TuffTorq K46
I o taką informację chodziło . Śruba drobno zwojowa czy normalna ? Bo nie wiem jak ścianka gruba .
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Korek spustowy oleju TuffTorq K46
Gwint normalny bez udziwnień
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Re: Korek spustowy oleju TuffTorq K46
Muszę to u siebie zrobić bo wyjmowanie skrzyni w Toro DH 220 trochę trwa. A montaż jeszcze dłużej .
Re: Korek spustowy oleju TuffTorq K46
Skrzynia czeka na simeringi na pół osiach oraz filtr .Przy wymianie olej za uwarzyłem wyciek po obu stronach .Gdzieś w sieci znalazłem wymiary uszczelnień k46 18x32x8.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Korek spustowy oleju TuffTorq K46
Magnes przeczyść bo na zdjęciu jest poobklejany opiłkami, drugi pod korkiem wlewu też.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Re: Korek spustowy oleju TuffTorq K46
Już wyczyszczone te magnesy. Ciekawe ile ten filtr mnie szarpnie ??
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Korek spustowy oleju TuffTorq K46
Niepotrzebnie go wymieniasz, przedmuchaj i będzie dalej służył.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Re: Korek spustowy oleju TuffTorq K46
Jak cena mnie zabije to tak zrobię.A ile taki filtr może kosztować. Gdy 2 lata temu wymieniałem olej to magnes pod korkiem czyściłem .Teraz była minimalna ilość opiłków a ten dolny magnes też nie był jakoś mocno zabrudzony . W skrzyniach w samochodzie magnesy są bardziej zanieczyszczone opiłkami.
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Korek spustowy oleju TuffTorq K46
Ceny z głowy nie pamiętam ale coś koło 100zł. Magnesy zawsze warto wyczyścić bo to nie jest zwykła mechaniczna skrzynia tylko Hydro a one nie lubią opiłków.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Re: Korek spustowy oleju TuffTorq K46
A ten rozmiar uszczelnienia pół osi który podałem jest dobry ??
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Korek spustowy oleju TuffTorq K46
19X32X8 jest prawidłowy
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Re: Korek spustowy oleju TuffTorq K46
Odkopię stary temat, ale dokładnie pasuje do mojego pytania: Czy można dorobić te korki spustowe bez rozbierania skrzyni?
Otwory techniczne są wprawdzie widoczne tylko od środka, ale od zewnątrz można chyba je dość precyzyjnie namierzyć - są na środku tych dwu okrągłych pól zaznaczonych na zdjęciu w pierwszym poście. Oczywiście trzeba byłoby wiercić od spodu i na małej prędkości, żeby opiłki nie wpadły do skrzyni. Wypływający olej powinien je wymyć.
Przy okazji można byłoby wywiercić trzecią dziurę na czujnik temperatury, ale na to chyba nie przewidziano miejsca.
Otwory techniczne są wprawdzie widoczne tylko od środka, ale od zewnątrz można chyba je dość precyzyjnie namierzyć - są na środku tych dwu okrągłych pól zaznaczonych na zdjęciu w pierwszym poście. Oczywiście trzeba byłoby wiercić od spodu i na małej prędkości, żeby opiłki nie wpadły do skrzyni. Wypływający olej powinien je wymyć.
Przy okazji można byłoby wywiercić trzecią dziurę na czujnik temperatury, ale na to chyba nie przewidziano miejsca.