General Transmissions

Dział poświęcony skrzyniom hydrostatycznym, budowa, opis działania, wymiana oleju, naprawy bieżące i główne.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

General Transmissions

Post autor: Troku » 23 mar 2017, 21:29

Dostałem dzisiaj parę zdjęć środka przekładni od traktorka General Transmissions
czy budzą zaufanie plastikowe zębatki ??
General Transmision.jpeg
General Transmision 1.jpeg
General Transmision 3.jpeg
General Transmision 4.jpeg
General Transmision 5.jpeg


Opis ze strony producenta

Automatyczne napędy do ciągników trakcyjnych korzystają z technologii V-Motion ™, własnego projektu systemu CVT (Continuous Variable Transmission), sprawdzonego w motocyklach, skuterach śnieżnych, ciężkich urządzeniach i innych zastosowaniach. W przeciwieństwie do mechanicznych skrzyń biegów, które tracą dynamikę podczas poruszania się Poprzez przekładnie, V-Motion ™ eliminuje konieczność przesuwania się i nie wymaga sprzęgła. Automatycznie dostosowuje prędkość do żądania, zapewniając bezstopniową moc i przyspieszenie zgodnie z potrzebami. W przeciwieństwie do napędów hydrostatycznych, nie ma uszczelnień ani filtrów, nie wymaga konserwacji i nie ma wpływu na ciepło i zimno.
Technologia V-Motion ™ wykorzystuje szczupłą, wydajną konstrukcję, zapewniającą maksymalną moc do tnących kół i kół napędowych, zapewniając maksymalną moc silnika i obniżając temperaturę systemu napędowego, zapewniając mniejsze zużycie i dłuższą żywotność. Transmisje typu V ™ zapewniają dużą wytrzymałość, - wolne pasy, które są zbudowane w celu obsługi ekstremalnych obciążeń i przyspieszenia w trudnych warunkach. Proste sterowanie pojedynczym dźwignią ułatwia działanie. Sama transmisja jest zabezpieczona obudową Vault, kompozytową obudową wzmocnioną włóknem szklanym, odporną na uderzenia, ciepło, zimno, duże obciążenia i moment obrotowy.
Wyjątkowo sprawna konstrukcja zapewnia maksymalną moc do tnących kół i kół napędowych
Automatyczna bezobsługowa praca bez kosztów lub konserwacji hydrostatycznej
Prosta obsługa: pojedyncza kontrola umożliwia użytkownikom odwrócenie, hamowanie, sprzęgło i zmianę prędkości
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński


andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900

Piurko

Re: General Transmissions

Post autor: Piurko » 23 mar 2017, 21:36

Ale jak widać nie są zmęczone zęby na kołach plastikowych....więc czemu nie...

ODPOWIEDZ