HYDRO-GEAR 321-0510
Moderator: Moderatorzy
HYDRO-GEAR 321-0510
Witam panowie fachowcy jakim olejem zalać skrzynie hydro-gear 321-0510 i ile litrów go wchodzi,dzięki za odp.
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Witam
olej 20W50 wchodzi ciut więcej jak 2 litry
olej 20W50 wchodzi ciut więcej jak 2 litry
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Możesz kolego polecić jakiś olej i opisać jak go wymienić ponieważ w skrzyni nie ma korka spustowego, natomiast jest jakiś zbiorniczek z tworzywa w którym jest olej.
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Jest to zbiornik wyrównawczy, skrzynię najlepiej wykręcić i obrócić korkiem metalowym do dołu spuszczając olej.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Osobiście polecam Elfa oraz Mobila bo zalewam takim olejem skrzynie po naprawie które wykonuję i nic się nie dzieje.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Jeszcze jedno pytanie ten zbiorniczek plastikowy wyrównawczy też trzeba zalewać olejem czy to już samoistnie się napełnia ze skrzyni.
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Po zalaniu skrzyni i podpięciu zbiorniczka należy w nim uzupełnić olej do połowy, po przejechaniu się trzeba skontrolować stan i dolać jak zejdzie olej.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Bardzo dziękuję i pozdrawiam .
- Kamilos
- Stały bywalec
- Posty: 2593
- Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Najpierw nalać do połowy zbiorniczka, potem podnieść traktor tak by koła tylne były w górze i uruchomić napęd by skrzynia się odpowietrzyła. Po tej operacji musisz skontrolować stan oleju i w razie potrzeby dolać do połowy zbiorniczka.
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com
kamil28onet@gmail.com
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Wszystko jasne jeszcze raz dziękuję .
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Witam serdecznie kolegów
Na początek się przywitam, jest to pierwszy mój post na tym forum
Pozwolę podpiąć się do tematu, w tamtym tyg kupiłem traktorek husqvarny właśnie z taką skrzynią, mam pewne wątpliwości czy skrzynia działa prawidłowo, chciałbym się doradzić. Moje wątpliwości wynikają z tego, ze do tej pory jeździłem tylko traktorkami z manualną skrzynią i taki tez posiadałem. W tym traktorku, żeby wyjechać nawet pod małą górkę, muszę jechać na połowie gazu, bo na wolnych obrotach kretowina jest go w stanie zatrzymać. Dodatkowo skrzynia dość bardzo „wyje” przy obciążeniu. Czy jest to normalne zachowanie w skrzyniach hydrostatycznych?
Jak można sprawdzić stan oleju w tej skrzyni? W tym zbiorniczku nie ma żadnego korka żeby dolać/sprawdzić poziom oleju, jest tylko jakiś mały odpowietrznik, a przez zbiornik nic nie widać.
Pozdrawiam
Na początek się przywitam, jest to pierwszy mój post na tym forum
Pozwolę podpiąć się do tematu, w tamtym tyg kupiłem traktorek husqvarny właśnie z taką skrzynią, mam pewne wątpliwości czy skrzynia działa prawidłowo, chciałbym się doradzić. Moje wątpliwości wynikają z tego, ze do tej pory jeździłem tylko traktorkami z manualną skrzynią i taki tez posiadałem. W tym traktorku, żeby wyjechać nawet pod małą górkę, muszę jechać na połowie gazu, bo na wolnych obrotach kretowina jest go w stanie zatrzymać. Dodatkowo skrzynia dość bardzo „wyje” przy obciążeniu. Czy jest to normalne zachowanie w skrzyniach hydrostatycznych?
Jak można sprawdzić stan oleju w tej skrzyni? W tym zbiorniczku nie ma żadnego korka żeby dolać/sprawdzić poziom oleju, jest tylko jakiś mały odpowietrznik, a przez zbiornik nic nie widać.
Pozdrawiam
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Jeżeli się tak dzieje to pierwsze trzeba dolać lub najlepiej wymienić olej, jak nie pomoże to czym prędzej serwis by nie doszło do uszkodzeń tak dużych że tylko wymiana na nowe podzespoły pomoże.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Dzięki za odpowiedz.
Zatem chciałbym się dowiedzieć jak prawidłowo ma pracować taka skrzynia, nigdy wcześniej nie miałem do czynienia ze skrzynią tego typu - wymienię olej i nadal nie będę wiedział czy skrzynia pracuje prawidłowo czy nie.
Czyli rozumiem, że nawet na wolnych obrotach (mam wolne obroty ustawione niskie, nawet bym powiedział że bardzo niskie) powinien się wyskrobać pod każdą górę? Bo teraz odczuwam takie wrażenie, jak by skrzynia była z "gumy", na wolnych obrotach nie chce jechać pod niewielka góre, natomiast jak dodam trochę gazu to z załadowaną przyczepą ok 230kg jeżdżę po sporych górkach bez problemu.
Zatem chciałbym się dowiedzieć jak prawidłowo ma pracować taka skrzynia, nigdy wcześniej nie miałem do czynienia ze skrzynią tego typu - wymienię olej i nadal nie będę wiedział czy skrzynia pracuje prawidłowo czy nie.
Czyli rozumiem, że nawet na wolnych obrotach (mam wolne obroty ustawione niskie, nawet bym powiedział że bardzo niskie) powinien się wyskrobać pod każdą górę? Bo teraz odczuwam takie wrażenie, jak by skrzynia była z "gumy", na wolnych obrotach nie chce jechać pod niewielka góre, natomiast jak dodam trochę gazu to z załadowaną przyczepą ok 230kg jeżdżę po sporych górkach bez problemu.
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Koledzy poprawią mnie , ale może tak...:
skrzynia hydrostatyczna to pompa , Twoja skrzynia nie jest nowa więc i sprawność ma niższą...
Jak byś wziął do ręki wąż z wodą i odkręcił troszkę wodę i puścił tą wodę pod niskim ciśnieniem na jakiś wiatrak - śmigło , to ono nie zacznie się kręcić . Odkręcisz wodę na max wiatrak będzie się pięknie kręcił . To samo w skrzyni , przy niskich obrotach niskie ciśnienie , które nie daje rady uruchomić napędu traktorka .
Tak ja to widzę...
skrzynia hydrostatyczna to pompa , Twoja skrzynia nie jest nowa więc i sprawność ma niższą...
Jak byś wziął do ręki wąż z wodą i odkręcił troszkę wodę i puścił tą wodę pod niskim ciśnieniem na jakiś wiatrak - śmigło , to ono nie zacznie się kręcić . Odkręcisz wodę na max wiatrak będzie się pięknie kręcił . To samo w skrzyni , przy niskich obrotach niskie ciśnienie , które nie daje rady uruchomić napędu traktorka .
Tak ja to widzę...

Re: HYDRO-GEAR 321-0510
No i .. dobrze,
to widzisz..

Zanim powiesz, że świat pilarza jest zły - przyjrzyj się sobie. 

- Kamilos
- Stały bywalec
- Posty: 2593
- Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Im wyższe obroty tym szybciej jedzie traktorek, im niższe tym wolniej więc to jak najbardziej normalne zachowanie skrzyni. Na zimnym oleju skrzynia jest głośniejsza i potrafi zawyć pod obciążeniem, jak jest ciepła to już pracuje dużo ciszej, a pod obciążeniem tylko jęczy.
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com
kamil28onet@gmail.com
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Witam mam pytanie odnośnie oleju wiem że ma być 20w50 tylko jaki mineralny czy syntetyczny, bo z syntetyków jest tylko do motocykli jakiś 4T czy ja żle szukam
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Olej Motula jak najbardziej się nadaje a to olej motocyklowy,
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Witam ja lałem castrola minerał pataj zrobił się bardzo czuły lekkie ruszenie dzwigni i ostro rusza przed wymianą skrzynia działała bardziej ospale.
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
A z mobila jaki to bedzię chodzi mi o syntetyk
- Uli
- Stały bywalec
- Posty: 1444
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 20:42
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Kobylany Mazowieckie
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Witam
Ja osobiście skrzynie hydro zalałem olejem MOTUL 7100 4T 20W50 syntetyk, i jest OK przy minimalnym ruchu drążkiem reaguje natychmiast i powiem szczerze że rzadko kiedy oprócz koszenia daję więcej gazu, nawet jak ciągnę pełną przyczepkę to bez problemu na wolnych obrotach daje radę.
Ja osobiście skrzynie hydro zalałem olejem MOTUL 7100 4T 20W50 syntetyk, i jest OK przy minimalnym ruchu drążkiem reaguje natychmiast i powiem szczerze że rzadko kiedy oprócz koszenia daję więcej gazu, nawet jak ciągnę pełną przyczepkę to bez problemu na wolnych obrotach daje radę.
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś. 

Re: HYDRO-GEAR 321-0510
ok dzięki za informacje też zaleje syntetykiem
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Uli pisze:.... powiem szczerze że rzadko kiedy oprócz koszenia daję więcej gazu, nawet jak ciągnę pełną przyczepkę to bez problemu na wolnych obrotach daje radę.
Czy aby to właściwy sposób użytkowania hydrostatu...?
Czy nie powinny być wyższe obroty podczas pracy skrzyni...?
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Skrzynia nie lubi wolnych obrotów a szczególnie jak ma obciążenie w formie załadowanej przyczepki, co do oleju to zalałeś właściwym.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
- Uli
- Stały bywalec
- Posty: 1444
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 20:42
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Kobylany Mazowieckie
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
OK coś w tym jest, cenne uwagi, no ale jak ciągnie na wolnych obrotach... w sumie też może i ja w błąd wprowadziłem bo faktycznie to tam większe obroty też daje jak coś ciągnę.
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś. 

Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Odświeżam temat.
Mam skrzynie jak w temacie, jak sprawdzić w niej poziom oleju? Racja, jest zbiorniczek wyrównawczy, ale on jest nieprzeźroczysty, tylko jest srebrny, kompletnie nie widać ile tam jest oleju. Trzeba wykręcać skrzynie, aby sprawdzić poziom oleju w tym zbiorniczku? Jak dolewa się olej do tego zbiorniczka? U góry zbiorniczka jest taki czarny dzings, wygląda to jak zaślepka, jednak za chiny nie mogę tego odetkać.
Mam skrzynie jak w temacie, jak sprawdzić w niej poziom oleju? Racja, jest zbiorniczek wyrównawczy, ale on jest nieprzeźroczysty, tylko jest srebrny, kompletnie nie widać ile tam jest oleju. Trzeba wykręcać skrzynie, aby sprawdzić poziom oleju w tym zbiorniczku? Jak dolewa się olej do tego zbiorniczka? U góry zbiorniczka jest taki czarny dzings, wygląda to jak zaślepka, jednak za chiny nie mogę tego odetkać.
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Zrób zdjęcie tego zbiorniczka , ujmując też tę "zaślepkę"...., coś się doradzi...
Zanim powiesz, że świat pilarza jest zły - przyjrzyj się sobie. 

- Uli
- Stały bywalec
- Posty: 1444
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 20:42
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Kobylany Mazowieckie
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
To nie jest zbiornik wyrównawczy oleju skrzyni, to jest chyba odma skrzyni (odpowietrzenie)...ale mogę się mylić. Masz tu wykaz części.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś. 

Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Uli pisze:To nie jest zbiornik wyrównawczy oleju skrzyni, to jest chyba odma skrzyni (odpowietrzenie)...ale mogę się mylić. Masz tu wykaz części.
Pierwsze co zrobiłem to znalazłam datashet skrzyni, który mówi, że jest to: "Kit, Expansion Tank", czyli zbiornik wyrównawczy.
Może ktoś się wypowie, kto zna ten model skrzyni, jak sprawdzić w niej poziom oleju, oraz czy do tego zbiorniczka wyrównawczego (?) w jakiś sposób nalewa się olej?
- Uli
- Stały bywalec
- Posty: 1444
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 20:42
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Kobylany Mazowieckie
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Napisałem wyraźnie, że nie jestem pewien, kiedyś rozmawialiśmy w temacie o tym zbiorniczku ...i był to zbiornik odpowietrzający skrzynię, czy Ty nie możesz zrobić tych zdjęć i wstawić?
A tu masz link do tematu, i skrzynia hydro, model taki jak Twoja 321-0510
viewtopic.php?f=49&t=1693
A wystarczy poczytać w tematach...
A tu masz link do tematu, i skrzynia hydro, model taki jak Twoja 321-0510
viewtopic.php?f=49&t=1693
A wystarczy poczytać w tematach...
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś. 

- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Odma od środka wygląda tak
jak widać a może nie widać jest to szczelny zbiorniczek który ma w środku membranę, podobnie działa mieszek w skrzyni Peerles TecumsehNie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Witam ponownie
Olej wymieniony, do zbiorniczka oleju się nie nalewa, olej zalany pod korek w skrzyni, wydaje się być wszystko ok. Skrzynia po wymianie oleju działa prawidłowo, jednak pojawił się mały problem z delikatnym wyciekiem oleju. Olej sączy się, na simeringu uszczelniającym trzpień do manualnego rozłączanie napędu.
Czy ktoś może mi podpowiedzieć, czy da się ten simering wymienić bez rozbierania skrzyni, oraz jakich wymiarów simering kupić?
W datashet skrzyni jest to pozycja chyba 51 - 532 17 04-03 Seal, Lip .741 X .250 X .250 TC, jednak niewiele to mówi.
Dziękuję za ewentualne podpowiedzi.
Pozdrawiam
Olej wymieniony, do zbiorniczka oleju się nie nalewa, olej zalany pod korek w skrzyni, wydaje się być wszystko ok. Skrzynia po wymianie oleju działa prawidłowo, jednak pojawił się mały problem z delikatnym wyciekiem oleju. Olej sączy się, na simeringu uszczelniającym trzpień do manualnego rozłączanie napędu.
Czy ktoś może mi podpowiedzieć, czy da się ten simering wymienić bez rozbierania skrzyni, oraz jakich wymiarów simering kupić?
W datashet skrzyni jest to pozycja chyba 51 - 532 17 04-03 Seal, Lip .741 X .250 X .250 TC, jednak niewiele to mówi.
Dziękuję za ewentualne podpowiedzi.
Pozdrawiam
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Witam,
Odkopałem temat, ponieważ mam identyczna skrzynię i identyczny problem. Możesz napisać czy i jak udało Ci sie usunąć usterkę?
Pozdrawiam
Odkopałem temat, ponieważ mam identyczna skrzynię i identyczny problem. Możesz napisać czy i jak udało Ci sie usunąć usterkę?
Pozdrawiam
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Hej.
Na wstępie Wielkie dzięki za te informacje, właśnie jestem po wymianie oleju w moim Cub Cadet LTX1050LV.
Zrobiłem pełen serwis . Kupiłem go używanego 2 tyg temu.
Dzięki Wam nie popełniłem błędów.
Mam radę dla tych co będą wymieniać olej w skrzyni ( ten model hydro-gear ) , a są nieco leniwi jak ja.
Wydaje mi się że nie ma sensu wykręcać całego napędu ( chyba że ktoś ma czas ).
Prostym rozwiązaniem jest na ciepłym oleju odkręcenie wlewu i wyssanie go strzykawką.
Kupiłem w aptece za 4 zł - strzykawka do cewnika i wężyk ( 100mll )
I takim oto zestawem wyssałem bez problemu 1.8L - do skrzyni wchodzi koło 2L.
Stary olej był bardzo, ale to bardzo zabrudzony.
Dlatego postanowiłem napełnić mechanizm nowym mineralnym 20W50 ,pojeździłem koło 30 min - skosiłem przy okazji trawę ( w ten sposób nowy olej dotarł wszędzie gdzie powinien , zmieszał się jeszcze z pozostałym brudnym ) i wymieniłem ponownie.
Teraz będę pilnował wymian okresowych.
Czas jednej wymiany to około 15 minut.
W taki sposób w ciągu godziny załatwiłem sprawę za 70 zł.
Pozdrawiam
Na wstępie Wielkie dzięki za te informacje, właśnie jestem po wymianie oleju w moim Cub Cadet LTX1050LV.
Zrobiłem pełen serwis . Kupiłem go używanego 2 tyg temu.
Dzięki Wam nie popełniłem błędów.
Mam radę dla tych co będą wymieniać olej w skrzyni ( ten model hydro-gear ) , a są nieco leniwi jak ja.
Wydaje mi się że nie ma sensu wykręcać całego napędu ( chyba że ktoś ma czas ).
Prostym rozwiązaniem jest na ciepłym oleju odkręcenie wlewu i wyssanie go strzykawką.
Kupiłem w aptece za 4 zł - strzykawka do cewnika i wężyk ( 100mll )
I takim oto zestawem wyssałem bez problemu 1.8L - do skrzyni wchodzi koło 2L.
Stary olej był bardzo, ale to bardzo zabrudzony.
Dlatego postanowiłem napełnić mechanizm nowym mineralnym 20W50 ,pojeździłem koło 30 min - skosiłem przy okazji trawę ( w ten sposób nowy olej dotarł wszędzie gdzie powinien , zmieszał się jeszcze z pozostałym brudnym ) i wymieniłem ponownie.
Teraz będę pilnował wymian okresowych.
Czas jednej wymiany to około 15 minut.
W taki sposób w ciągu godziny załatwiłem sprawę za 70 zł.
Pozdrawiam
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 paź 2020, 15:52
- Imię: Konrad
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Ciekawy pomysł
Re: HYDRO-GEAR 321-0510
Wymiana bez wykręcania skrzyni