PRAWDZIWA ROZMOWA NAGRANA NA MORSKIEJ CZESTOTLIWOSCI ALARMOWEJ CANAL 106, NA WYBRZEZU...
Hiszpanie (w tle slychac trzaski):
Tu mówi A-853, prosimy, zmiencie kurs o 15
stopni na poludnie, by uniknac kolizji... Plyniecie
wprost na nas,
odleglosc 25 mil morskich.
Amerykanie (trzaski w tle):
Sugerujemy wam zmiane kursu o 15 stopni na
pólnoc, by uniknac kolizji.
Hiszpanie:
Odmowa. Powtarzamy: zmiencie swój kurs o 15
stopni na poludnie, by uniknac kolizji...
Amerykanie (inny glos):
Tu mówi kapitan jednostki plywajacej Stanów
Zjednoczonych Ameryki. Nalegamy, byscie zmienili
swój kurs o 15
stopni na pólnoc, by uniknac kolizji.
Hiszpanie:
Nie uwazamy tego ani za sluszne, ani za mozliwe
do wykonania. Sugerujemy wam zmiane kursu o 15
stopni na poludnie,
by uniknac zderzenia z nami.
Amerykanie (ton glosu swiadczacy o wscieklosci):
Tu mówi kapitan Richard James Howard, dowodzacy
lotniskowcem USS Lincoln marynarki wojennej Stanów
Zjednoczonych;
drugim co do wielkosci okretem floty amerykanskiej.
Eskortuja nas
dwa okrety pancerne, szesc niszczycieli, piec
krazowników, cztery okrety
podwodne oraz liczne jednostki wspomagajace. Udajemy
sie w kierunku
Zatoki Perskiej w celu przeprowadzenia manewrów
wojennych w obliczu
mozliwej ofensywy ze strony wojsk irackich. Nie
sugeruje...
ROZKAZUJE WAM ZMIENIC KURS O 15 STOPNI NA PÓLNOC!
W przeciwnym razie bedziemy zmuszeni podjac
dzialania konieczne by zapewnic
bezpieczenstwo temu okretowi, jak równiez silom
koalicji. Nalezycie
do panstwa sprzymierzonego, jestescie czlonkiem NATO
i rzeczonej koalicji.
Zadam natychmiastowego posluszenstwa i usuniecia sie z
drogi!
Hiszpanie:
Tu mówi Juan Manuel Salas Alcántara. Jest nas
dwóch. Eskortuje nas nasz pies, jest tez z nami nasze
jedzenie, dwa
piwa i kanarek, który teraz spi. Mamy poparcie lokalnego
radia La Coruna
i morskiego kanalu alarmowego 106. Nie udajemy sie w zadnym
kierunku i mówimy do was ze stalego ladu, z latarni morskiej
A-853
Finisterra, z wybrzeza Galicji. Nie mamy gównianego pojecia,
które
miejsce zajmujemy w rankingu hiszpanskich latarni morskich.
Mozecie
podjac wszelkie sluszne dzialania, na jakie
tylko przyjdzie wam ochota, by zapewnic bezpieczenstwo
waszemu
zasranemu okretowi, który za chwile rozbije sie o skaly;
dlatego
ponownie nalegamy, sugerujemy wam, iz dzialaniem najlepszym,
najbardziej slusznym i najbardziej godnym polecenia bedzie
zmiana
kursu o 15 stopni na poludnie by uniknac zderzenia z nami.
Amerykanie:
OK. Przyjalem, dziekuje.
Marynarskie rozmowy
Moderator: Moderatorzy
Przejdź do
- Sklep Forum
- Ważne Linki
- Informacja i organizacja forum
- ↳ Przywitalnia
- ↳ Dział organizacyjny
- Dział Ogród
- Dział warsztat
- Rośliny domowe
- Dział Fiskars
- Dział Cedrus
- Dział Oleo-Mac
- Dział AL-KO
- Dział Toro
- ↳ Toro Dingo
- ↳ Kosiarki Toro
- ↳ Toro inne
- Dział Simplicity
- Dział Leśny
- Maszyny i urządzenia
- ↳ Galeria
- ↳ Silniki - problemy z wyborem awarie silników
- ↳ Kosiarki
- ↳ Pilarki
- ↳ Pilarki pomoc w wyborze, porady, problemy techniczne
- ↳ Stihl
- ↳ Husqvarna
- ↳ Dolmar / Makita
- ↳ Oleo-Mac
- ↳ Solo
- ↳ Pilarki Zabytkowe
- ↳ Echo / Shindaiwa
- ↳ Inne
- ↳ Kosy i Podkaszarki
- ↳ Traktorki
- ↳ Traktorki ogrodowe - pomoc w wyborze, problemy techniczne
- ↳ Osprzęt i akcesoria do traktorków
- ↳ AL-KO
- ↳ Ariens / Westwood
- ↳ Honda
- ↳ Karsit
- ↳ MTD
- ↳ Snapper
- ↳ Cedrus
- ↳ Toro
- ↳ Inne Traktorki
- ↳ Odśnieżarki
- ↳ Glebogryzarki
- ↳ Pozostałe Maszyny
- ↳ Narzędzia Fiskars
- ↳ Skrzynia Hydrostatyczna
- ↳ Porady techniczne
- ↳ Wizyty w serwisie
- ↳ Nasz ogród
- ↳ Renowacja i odbudowa maszyn ogrodniczych
- Ogłoszenia
- ↳ Kupię / Sprzedam
- ↳ Poszukuję/ Oddam / Wymienię
- ↳ Inne Ogłoszenia
- Pozostałe
- ↳ Dowcipy i kawały
- ↳ OFF TOP
- ↳ Kącik kulinarny
- ↳ Dział CB Radio