Mój traktorek - Echo Trak ( Countax/Westwood/Ariens )

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Toma
Stały bywalec
Posty: 1283
Rejestracja: 20 lis 2015, 9:37
Imię: Tomasz

Mój traktorek - Echo Trak ( Countax/Westwood/Ariens )

Post autor: Toma » 24 paź 2016, 22:05

Witajcie.
Chciałbym przedstawić traktorek firmy Echo Trak, który występuje również pod nazwami Countax, Westwood, a obecnie Ariens z racji przejęcia przez tą znaną Amerykańską firmę.
To co się doczytałem, to nazwy Countax, Westwood pozostały na ich rodzimym angielskim rynku. Prezentowany model jest to poprzedni model, gdyż od 2014 roku produkowany jest nowszy, gdzie zmieniono nie tylko wygląd, ale pewnie wiele wiele innych rzeczy.
Ale skupmy się na moim modelu. Jest to bardzo solidna i wytrzymała konstrukcja i nawet najcieńsze zastosowane blachy ( np. osłona skrzyni pełniąca również tunelu wyrzutu trawy ), są nie do zgięcia gołymi rękami. Maska zrobiona z plastiku ( pewnie to jakiś specjalny plastik, nie znam się :) ), który jest bardzo sztywny i trwały.
Traktorek ma możliwość podłączenia narzędzi aktywnych montowanych z tył. Aktywnych tzn. podłączonych paskiem do silnika i uruchamianych przyciskiem na konsoli niezależnie od włączenia noży czy jazdy.
Najbardziej popularnym narzędziem, który i ja posiadam, jest kosz zbierający (300 litrów), który wyposażony jest w szczotki. Zbiera nawet mokrą trawę czy liście. Kosz wyposażony jest również w wałek ugniatający, który w połączeniu ze szczotkami, daje nam efekt pasów jak na boiskach sportowych.
W moim traktorku kosz obsługiwany jest ręcznie, tzn wysypywanie trawy polega na wyciągnięciu rączki i otwarciu kosza w celu opróżnienia. Są jednak modele z elektryczną obsługą ( 390 litrów )
Innymi urządzeniami, które można podczepić do traktorka są: wertykulator, rozsiewacz do nawozów/soli/piasku, rozdrabniacz do gałęzi, a także opryskiwacz który produkowany jest poza fabryką, ale bardzo dobrze wykonany.