Zakup nowego traktorka.

Moderator: Moderatorzy

wojtek1982
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 16 cze 2018, 11:52
Imię: Wojtek

Zakup nowego traktorka.

Post autor: wojtek1982 » 17 cze 2018, 9:08

Witam serdecznie wszystkich. Jestem nowy na forum i założyłem tutaj konto aby otrzymać porady odnośnie zakupu nowego traktorka. Wiem, że temat wałkowany po 1000 razy ale lata lecą i sprzęt się co chwile zmienia. Bardzo bym prosił o cierpliwość, bo jestem laikiem i jak również proszę o rzeczowe odpowiedzi pozbawione sarkazmu. Dzięki.

Co mam kosić??? A no jest tego trochę, w dawnym gospodarstwie u rodziców. Koło domu pewnie z 25-30 arów co tydzień. No i jeszcze jest kilka kawałków ziemi, powiedzmy hektar do półtora, bo czasem sąsiedzi biorą w dzierżawę jakiś kawałek jak im trzeba, a czasem nie..Tutaj trawa do koszenia jak najrzadziej oczywiście, tak aby traktorek dal radę i aby pole nie było jakoś specjalnie zarośnięte.

Serwis.. Rodzice mieszkają w okolicach Gorlic, małego miasteczka w Małopolsce. Na pewno jest tam serwis Oleo-mac dlatego rozważam zakup tej marki.
Jest jeszcze inny sklep który sprzedaje i serwisuje takie marki jak John Deere, Stiga, Al-ko, Snaper i Wiking. Oto ich oferta:

https://scinex.pasaz24.pl/category/Trak ... Produktowa

Wiadomo, że im mniej wydam tym lepiej, ale wolę dołożyć do traktorka który mi dłużej posłuży lub będzie bardziej wydajny niż kupować coś najtańszego. Maksymalne mogę wydać 15 tyś.

Proszę o rzeczowe doradzenie mi w tej kwestii i w konkretnym modelu danej marki bo te się różnią.

Wspomnę tylko iż myślałem o zakupie używki - np. Kuboty lub Iseki w dieslu ale chyba raczej nie ma sensu bo za 15 tyś dostaję coś co nie wiadomo co przeszło i nie ma serwisu w okolicy.

Z góry dziękuję za wszystkie wypowiedzi.

sobul2
Stały bywalec
Posty: 70
Rejestracja: 26 maja 2018, 21:34
Imię: Mateusz

Re: Zakup nowego traktorka.

Post autor: sobul2 » 17 cze 2018, 9:58

Witam.