Pompka-silnik gcv 530
Pompka-silnik gcv 530
Witam, czy paliwo powinno lecieć do gaźnika kiedy silnik jest zgaszony?
Re: Pompka-silnik gcv 530
A czy jest to silnik od traktorka? Jeżeli tak to paliwo że zbiornika płynie przez filtr paliwa, zasila pompkę paliwa następnie zasila gaźnik w którym to znajduję się pływak i zawór iglicowy jest tam także selenoid który po wyłączeniu stacyjki odcina dopływ benzyny do dyszy głównej paliwa.Jest to zabezpieczenie przed przedostawaniem się mieszanki paliwowo-powietrznej po wyłączeniu zapłonu do gorącego tłumika i co za tym idzie,wystrzałów z niego. Nie zamyka on jednak dopływu benzyny do gaźnika. Często montowany jest na przewodzie pomiędzy zbiornikiem paliwa a pompą paliwa dodatkowo kranik.
Jeżeli benzyna przecieka z gaźnika na zewnątrz problemem przeważnie jest pływak lub zawór iglicowy.
Jeżeli benzyna przecieka z gaźnika na zewnątrz problemem przeważnie jest pływak lub zawór iglicowy.
Re: Pompka-silnik gcv 530
Czy zawór iglicowy może powodować zalanie i gaszenie pracującego silnika?
Re: Pompka-silnik gcv 530
Oczywiście że może I należy to sprawdzić,kiedy silnik zgaśnie odkręć świece i zobacz czy są zalane (mokre od paliwa).Jeżeli tak to należy sprawdzić przesłonę ssania i jej
linkę czy cofa się do końca po wyłączeniu ssania a potem przeprowadzić test na szczelność pływaka I zaworu iglicowego.
Może być też tak ze gaźnik jest zabrudzony pozatykany i potrzeba go wyczyścić.
linkę czy cofa się do końca po wyłączeniu ssania a potem przeprowadzić test na szczelność pływaka I zaworu iglicowego.
Może być też tak ze gaźnik jest zabrudzony pozatykany i potrzeba go wyczyścić.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2021, 22:07 przez arturo, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Pompka-silnik gcv 530
Dzięki za podpowiedź. W wolnej chwili zabiorę się do pracy.