Obsługa serwisowa przed sezonem. Jak i czym?
: 16 sty 2019, 9:25
Dzień dobry.
Mam pytanie odnośnie czynności serwisowych traktorków między sezonami. Są czynności oczywiste takie jak mycie, wymiana oleju i filtrów, ... . Pozostałe czynności niby są opisane w instrukcji ale właśnie tutaj powstaje małe pytanie.
1. Opis co i czym przesmarować jest w instrukcji ale jakie smary najlepiej użyć do tego? niektóre elementy są zaznaczone że należy smarować olejem. I tutaj pytanie. Będzie się to trzymać? Nie wypłynie/wypłucze się ten olej z tych miejsc??
2. W instrukcji silnika GCV 520 jest pozycja że należy czyścić łapacz iskier. Robi to ktoś regularnie. Co może spowodować nie czyszczenie tego elementu?
3. Jest jakiś sposób nasmarowania łożysk w różnych kołach pasowych czy zostaje tylko wymiana na nowe?
4. Czy jest sens smarowania śrub które odkręcamy żeby coś zdemontować? Czy smar ceramiczny w spreju jest do tego odpowiedni?
5. Co polecacie zakonserwować/przesmarować/sprawdzić o czym nie jest napisane w instrukcji?
Zdjęcie z instrukcji co należy smarować:
Pytania trochę odbiegające od tematu:
5. Macie jakieś patenty jak ściągnąć zapieczone tylne koła żeby czegoś nie uszkodzić?
6. Co jest odpowiedzialne za luzy w układzie kierowniczym na odcinku kierownica półksiężyc?
Mam pytanie odnośnie czynności serwisowych traktorków między sezonami. Są czynności oczywiste takie jak mycie, wymiana oleju i filtrów, ... . Pozostałe czynności niby są opisane w instrukcji ale właśnie tutaj powstaje małe pytanie.
1. Opis co i czym przesmarować jest w instrukcji ale jakie smary najlepiej użyć do tego? niektóre elementy są zaznaczone że należy smarować olejem. I tutaj pytanie. Będzie się to trzymać? Nie wypłynie/wypłucze się ten olej z tych miejsc??
2. W instrukcji silnika GCV 520 jest pozycja że należy czyścić łapacz iskier. Robi to ktoś regularnie. Co może spowodować nie czyszczenie tego elementu?
3. Jest jakiś sposób nasmarowania łożysk w różnych kołach pasowych czy zostaje tylko wymiana na nowe?
4. Czy jest sens smarowania śrub które odkręcamy żeby coś zdemontować? Czy smar ceramiczny w spreju jest do tego odpowiedni?
5. Co polecacie zakonserwować/przesmarować/sprawdzić o czym nie jest napisane w instrukcji?
Zdjęcie z instrukcji co należy smarować:
Pytania trochę odbiegające od tematu:
5. Macie jakieś patenty jak ściągnąć zapieczone tylne koła żeby czegoś nie uszkodzić?
6. Co jest odpowiedzialne za luzy w układzie kierowniczym na odcinku kierownica półksiężyc?