HONDA HF2113 S - problem z rozruchem
: 27 sie 2018, 14:56
Witam,
Gościem odwiedzającym forum jestem już od pewnego czasu, odkąd nabyłem tytułowy sprzęt. Nigdzie nie znalazłem podobnego problemu dlatego przyszedł czas, aby poprosić Was o kilka informacji.
Problem polega na tym, że rozrusznik ma bardzo duży problem z uruchomieniem silnika.
Pierwszy pomysł to, że padł aku, więc go podładowałem i dalej był problem. Nadal myśląc, że to aku podłączyłem go za pomocą kabli rozruchowych do aku w samochodzie i trochę lepiej to wyglądało, nawet kilka razy udało się uruchomić silnik, ale wydało się to podejrzane.
Drugi pomysł to, że rozrusznik już jest na wykończeniu i ma zbyt duże opory na tulejkach. Oddałem do regeneracji, po czym otrzymałem z powrotem naprawiony, ale z informacją, że takich rozruszników nie regeneruje się raczej.
Po zamontowaniu ten sam objaw, więc kilka razy na potrzeby koszenia odpalałem za pomocą kabli, ale nie dawało mi to spokoju.
Trzeci pomysł to, że jest niewyregulowany luz zaworowy. Dobrałem się do zaworów, ale nie było tam nie wiadomo jakich luzów. Po regulacji objawy nie ustały.
Czwarty pomysł, ale jeszcze niezweryfikowany to odprężnik na wałku rozrządu. I teraz pytanie do znawców tematu. Czy taki odprężnik występuje w silnikach Hondy?
Szukając jakichkolwiek informacji trafiłem na taką informację, że w silnikach Hondy nie występują odprężniki i nie wiem czy jest to prawda.
Przed rozłożeniem silnika na części wolałbym wiedzieć coś więcej.
Jeśli ktoś zna temat to bardzo proszę o informację.
Pozdrawiam,
Andrzej
Gościem odwiedzającym forum jestem już od pewnego czasu, odkąd nabyłem tytułowy sprzęt. Nigdzie nie znalazłem podobnego problemu dlatego przyszedł czas, aby poprosić Was o kilka informacji.
Problem polega na tym, że rozrusznik ma bardzo duży problem z uruchomieniem silnika.
Pierwszy pomysł to, że padł aku, więc go podładowałem i dalej był problem. Nadal myśląc, że to aku podłączyłem go za pomocą kabli rozruchowych do aku w samochodzie i trochę lepiej to wyglądało, nawet kilka razy udało się uruchomić silnik, ale wydało się to podejrzane.
Drugi pomysł to, że rozrusznik już jest na wykończeniu i ma zbyt duże opory na tulejkach. Oddałem do regeneracji, po czym otrzymałem z powrotem naprawiony, ale z informacją, że takich rozruszników nie regeneruje się raczej.
Po zamontowaniu ten sam objaw, więc kilka razy na potrzeby koszenia odpalałem za pomocą kabli, ale nie dawało mi to spokoju.
Trzeci pomysł to, że jest niewyregulowany luz zaworowy. Dobrałem się do zaworów, ale nie było tam nie wiadomo jakich luzów. Po regulacji objawy nie ustały.
Czwarty pomysł, ale jeszcze niezweryfikowany to odprężnik na wałku rozrządu. I teraz pytanie do znawców tematu. Czy taki odprężnik występuje w silnikach Hondy?
Szukając jakichkolwiek informacji trafiłem na taką informację, że w silnikach Hondy nie występują odprężniki i nie wiem czy jest to prawda.
Przed rozłożeniem silnika na części wolałbym wiedzieć coś więcej.
Jeśli ktoś zna temat to bardzo proszę o informację.
Pozdrawiam,
Andrzej