olej CYCLON LAVA SYN 2T
: 06 cze 2020, 22:57
Witam ostatnio jeden z forumowiczów przedstawił ww olej 2t. Cena jest dobra i parametry, co myślicie?
LAVA SYN 2Τ to w pełni syntetyczny bezdymny olej do wysokowydajnych silników dwusuwowych. Czysto się spala dzięki nowatorskiemu i zaawansowanemu technologicznie pakietowi dodatków. Zapewnia doskonałą ochronę przed tworzeniem się nagarów na zaworach dzięki czemu podniesiona jest moc i czułość na przepustnicę. Oferuje wybitną ochronę przed zużyciem w wysokich temparaturach pracy. Znacząco redukuje gazy wydechowe. Przewyższa wymagania norm PIAGGIO Hexagon, jak również wszystkich największych producentów sprzętu jak SUZUKI, HONDA, YAMAHA, HUSQVARNA czy STIHL.
ZASTOSOWANIE
LAVA SYN 2T ma szerokie zastosowanie w wysokowydajnych, chłodzonych powietrzem lub wodą dwusuwowych silnikach pracujących w pełnym zakresie temperatur i prędkości obrotowych oraz obciążeń, występujących zarówno w motocrossie jak i przy długiej jeździe z maksymalna prędkością. Odpowiedni do stosowania zarówno w silnikach dwusuwowych z systemem gotowej mieszanki jak i wtrysku oleju w proporcjach zalecanych przez producenta pojazdu. Typowe stężenie oleju do paliwa to 2% (1:50).
CECHY KORZYŚCI
Wybitna smarowność zapewnia trwały film smarny. Doskonała ochrona podczas pracy z dużymi i małymi prędkościami. Zwiększona wydajność przy przyspieszaniu.
Silne właściwości czyszczące i dyspersyjne. Usuwa nagary i zapobiega tworzeniu się szlamów na tłokach.
Doskonała stabilność termiczna. Zmniejszona awaryjność świec.
Dodatki niskopopiołowe. Zapobiega zanieczyszczeniom produktami spalania. Zwiększa kompresję
i zmniejsza zużycie.
Dobra ochrona przeciwzużyciowa. Ochrona tłoka wydłuża życie silnika.
Stanowi stabilną mieszankę z paliwem. Czystrze, bezdymne spalanie.
SPECYFIKACJE
JASO FD/FC, TISI, API TC, ISO-L-EGD /-EGC, Piaggio Hexagon
LAVA SYN 2Τ to w pełni syntetyczny bezdymny olej do wysokowydajnych silników dwusuwowych. Czysto się spala dzięki nowatorskiemu i zaawansowanemu technologicznie pakietowi dodatków. Zapewnia doskonałą ochronę przed tworzeniem się nagarów na zaworach dzięki czemu podniesiona jest moc i czułość na przepustnicę. Oferuje wybitną ochronę przed zużyciem w wysokich temparaturach pracy. Znacząco redukuje gazy wydechowe. Przewyższa wymagania norm PIAGGIO Hexagon, jak również wszystkich największych producentów sprzętu jak SUZUKI, HONDA, YAMAHA, HUSQVARNA czy STIHL.
ZASTOSOWANIE
LAVA SYN 2T ma szerokie zastosowanie w wysokowydajnych, chłodzonych powietrzem lub wodą dwusuwowych silnikach pracujących w pełnym zakresie temperatur i prędkości obrotowych oraz obciążeń, występujących zarówno w motocrossie jak i przy długiej jeździe z maksymalna prędkością. Odpowiedni do stosowania zarówno w silnikach dwusuwowych z systemem gotowej mieszanki jak i wtrysku oleju w proporcjach zalecanych przez producenta pojazdu. Typowe stężenie oleju do paliwa to 2% (1:50).
CECHY KORZYŚCI
Wybitna smarowność zapewnia trwały film smarny. Doskonała ochrona podczas pracy z dużymi i małymi prędkościami. Zwiększona wydajność przy przyspieszaniu.
Silne właściwości czyszczące i dyspersyjne. Usuwa nagary i zapobiega tworzeniu się szlamów na tłokach.
Doskonała stabilność termiczna. Zmniejszona awaryjność świec.
Dodatki niskopopiołowe. Zapobiega zanieczyszczeniom produktami spalania. Zwiększa kompresję
i zmniejsza zużycie.
Dobra ochrona przeciwzużyciowa. Ochrona tłoka wydłuża życie silnika.
Stanowi stabilną mieszankę z paliwem. Czystrze, bezdymne spalanie.
SPECYFIKACJE
JASO FD/FC, TISI, API TC, ISO-L-EGD /-EGC, Piaggio Hexagon