Korek miski olejowej

Masz problem z silnikiem lub nie wiesz jaki masz kupić,

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Toro DH210

Post autor: Kamilos » 25 sty 2016, 18:31

Jak większość śrub w traktorkach hamerykańskich :)
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Toro DH210

Post autor: Kamilos » 28 sty 2016, 18:28

Czy w tym traktorku można sobie regulować zbieżność kół przednich ?
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
admin
Administrator
Posty: 31
Rejestracja: 20 sty 2015, 19:45
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Toro DH210

Post autor: admin » 29 sty 2016, 17:56

Kamil czyś ty z byka spadł - jaka zbieżność ?? w traktorku się ustawia koła lekko do środka - to nie auto gdzie osiągasz zajebiste prędkości i trzeba mieć ster wyważony :-)

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Toro DH210

Post autor: Kamilos » 29 sty 2016, 18:01

Ja pytałem o zbieżność kół, a nie o geometrię, czyli tylko odległości kół między sobą, widzę końcówki drążków więc stąd moje pytanie..
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
admin
Administrator
Posty: 31
Rejestracja: 20 sty 2015, 19:45
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Toro DH210

Post autor: admin » 29 sty 2016, 18:04

Chyba sobie najpierw poczytaj nim zadasz pytanie
https://pl.wikipedia.org/wiki/Zbie%C5%B ... 3%B3%C5%82

Awatar użytkownika
admin
Administrator
Posty: 31
Rejestracja: 20 sty 2015, 19:45
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Toro DH210

Post autor: admin » 29 sty 2016, 18:07

Sama nazwa zbieżność sugeruje się zbieganie się kół.

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Toro DH210

Post autor: Kamilos » 29 sty 2016, 18:09

Źle zadałem pytanie, od czego w takim razie są te nakrętki przy końcówkach kierowniczych ? U mnie tego nie ma.. ;)
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
admin
Administrator
Posty: 31
Rejestracja: 20 sty 2015, 19:45
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Toro DH210

Post autor: admin » 29 sty 2016, 18:13

Końcówki drążków podlegają okresowemu sprawdzeniu i regulacji, zadaniem serwisu jest ich właściwe ustawienie by nie " darły " opon w traktorku w wyniku powstałych luzów w zawieszeniu.

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Toro DH210

Post autor: Kamilos » 29 sty 2016, 18:17

Chyba raczej w przypadku luzów w układzie kierowniczym, bo traktor jako tako zawieszenia nie posiada..
Swoją drogą te drążki to fajna sprawa, szkoda, że u mnie tego nie ma..
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
admin
Administrator
Posty: 31
Rejestracja: 20 sty 2015, 19:45
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Toro DH210

Post autor: admin » 29 sty 2016, 18:23

Luz powstaje pomiędzy kierownicą czyli drążkiem kierowniczym a zębatką i nie ma on nic wspólnego z luzami w drążkach kierowniczych, zazwyczaj drążki są bez luzów ale zębatki mają znaczny luz a to wina obsługi i konserwacji.

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Toro DH210

Post autor: Kamilos » 29 sty 2016, 18:23

Masz na myśli brak okresowego smarowania ?
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
admin
Administrator
Posty: 31
Rejestracja: 20 sty 2015, 19:45
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Toro DH210

Post autor: admin » 29 sty 2016, 18:34

Luz w układzie kierowniczym jest spowodowany paroma czynnikami, po pierwsze niedokładność wykonania, po drugie brak konserwacji a po trzecie zbytnie nadwyrężanie układu kierowniczego w kosiarce. Są to elementy wymienne i w miarę potrzeby trzeba je zastępować nowymi a nie jak to mówią " walić na pałę " aż padnie.

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Toro DH210

Post autor: Kamilos » 29 sty 2016, 18:56

Z tego co wiem zębatki nie należą do tanich, więc trzeba o nie zadbać by służyły jak najdłużej..
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Tornado
Global Moderator
Posty: 4456
Rejestracja: 25 sty 2015, 19:02

Re: Toro DH210

Post autor: Tornado » 01 lut 2016, 19:16

admin pisze:Luz powstaje pomiędzy kierownicą czyli drążkiem kierowniczym a zębatką

Ja bym tego nie nazwał drążkiem kierowniczym, lecz np. kolumną kierowniczą, wałkiem ..
Za­nim po­wiesz, że świat pilarza jest zły - przyj­rzyj się sobie. ;)

Awatar użytkownika
Tornado
Global Moderator
Posty: 4456
Rejestracja: 25 sty 2015, 19:02

Re: Toro DH210

Post autor: Tornado » 01 lut 2016, 19:20

Tyle tylko, że drążek kierowniczy pracuje zazwyczaj w poziomie hehehee ;)
Za­nim po­wiesz, że świat pilarza jest zły - przyj­rzyj się sobie. ;)

ODPOWIEDZ