Strona 1 z 1

Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 18 gru 2015, 20:29
autor: Kamilos
Witam, w innym temacie dyskutowaliśmy na temat tego silnika, osobiście doszedłem do wniosku, że trzeba dłużej kręcić przy dłuższym postoju silnika by odpalił. Moje pytanie brzmi co można i co należy uczynić by silnik ten odpalał na dotyk nawet po długim postoju ?

Re: Briggs&Stratton - poprawa startu silnika

: 18 gru 2015, 20:30
autor: Tornado
Kamilos pisze: osobiście doszedłem do wniosku, że trzeba dłużej kręcić przy dłuższym postoju silnika by odpalił. Moje pytanie brzmi co można i co należy uczynić by silnik ten odpalał na dotyk nawet po długim postoju ?

Na pewno doszedłeś osobiście do trafnego wniosku? :lol: :lol:

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 18 gru 2015, 20:38
autor: Kamilos
No niech będzie, z waszą pomocą :lol:

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 0:14
autor: Troku
Fabryki nie poprawisz - ten typ tak ma, stąd moja sugestia by po długim postoju posiłkować się samostartem.

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 10:16
autor: Tornado
Andrzej, ale w tym wątku
viewtopic.php?f=26&t=700 napisałeś....
Troku pisze:Oczywiście że można zrobić :-)

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 10:34
autor: Troku
Można ale to się wiąże z ingerencją w konstrukcję zasilania w paliwo a on ma maszynę na gwarancji więc nie polecam takich zmian.

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:19
autor: Kamilos
Maszyna nie jest już na gwarancji.

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:29
autor: Troku

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:33
autor: Kamilos
Czyli problemem jest pompka paliwa ?

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:39
autor: Kamilos
Tornado jaką masz pompkę paliwa ?

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:40
autor: Tornado
Kamilos pisze:Tornado jaką masz pompkę paliwa ?
Kamil...nie wiem :( Ale to chyba nie jest do końca wina pompki, lecz cofające się paliwo lub za mała ilość paliwa/dawka podawana na rozruch...

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:41
autor: Kamilos
Jeśli paliwo się cofa, to rozwiązaniem byłby zaworek zwrotny, ale mogę się mylić...

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:43
autor: Tornado
Masz go już w tej pompce ręcznej/gruszce, a poza tym taka ręczna pompka pozwoli Ci zapodać paliwo i rozruch który oczekujesz..., tak mi się wydaje..

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:46
autor: Troku
Pompy w briggsach puszczają paliwo i dlatego po dłuższym postoju nim zassa się paliwo trzeba kręcić silnikiem.
W Hondach też są podciśnieniowe pompy lecz o niebo lepiej wykonane dla tego nie ma w nich problemu z rozruchem.

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:47
autor: Kamilos
A gdyby zastosować taką pompę od hondy zamiast tej oryginalnej ?

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:48
autor: Troku

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:49
autor: Kamilos
Używaną, może piurko by załatwił..

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:50
autor: Troku
pogadaj więc z nim może ma takową lub może załatwić, ja osobiście bym używki nie wkładał.

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:52
autor: Kamilos
A zaworek zwrotny przed pompką jak by założył ?

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:52
autor: Tornado
A, ja bym się pokusił założyć zaworek zwrotny..

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:54
autor: Troku
Nic ci to nie da, nie kombinuj bo przekombinujesz. Pamiętaj najprostrze metody są najskuteczniejsze.

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:55
autor: Kamilos
Czyli ręczna pompka paliwa będzie najlepsza ?

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 11:59
autor: Troku
Sam zdecyduj które rozwiązanie jest dla ciebie najlepsze - ja tylko podpowiadam a decyzję ty podejmujesz.

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 12:01
autor: Kamilos
Przemyślę i zdecyduje, najchętniej to bym założył pompkę od hondy, ale ciekawe jaka cena będzie u nas w kraju..

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 12:11
autor: Troku
Problemem dodatkowym w twoim Snapperze jest to że poziom paliwa w traktorku masz poniżej poziomu pompy paliwa a dodatkowo masz zdecydowanie dalej go umieszczonego ( pod siedzeniem ). Gdybyś miał zbiornik paliwa pod maską silnika byłby on po pierwsze wyżej a po drugie grawitacja sama by pchała paliwo do układu, pompki i gaźnika.
Reasumując Snapper nie do końca dobrze przemyślał konstrukcję traktorka.

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 12:14
autor: Kamilos
Czyli ta pompka hondy może tak naprawdę nie wiele pomóc, chyba dam sobie spokój z pompką, ewentualnie taką ręczną zamontuję.

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 15:13
autor: pfp76
Możesz też spróbować innego kierunku. Zrób nadciśnienie w zbiorniku paliwa .

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 20 gru 2015, 16:44
autor: Kamilos
Dochodzę do wniosku, że chyba najlepiej będzie zostawić tak jak jest, nie jest źle, a jak zacznę kombinować to jeszcze gorzej będzie, ten typ tak ma i muszę się z tym pogodzić ;)

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 26 gru 2015, 23:38
autor: Kamilos
Mam pytanie, dlaczego zaworek zwrotny nie pomoże ?

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 26 gru 2015, 23:40
autor: Troku
Zawór zwrotny jak sama nazwa wskazuje blokuje w jedną stronę, problemem nie jest zamknięcie przewodów paliwowych a układu zasilania w tym również gaźnika

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 21 lut 2016, 15:08
autor: Troku
Pompka została zamontowana - zobaczcie sobie materiał filmowy

Pompka paliwa

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 06 lis 2016, 20:33
autor: Kamilos
Niestety pompka okazała się być słabej jakości, dziś odkryłem, że zaczęła lekko pękać, na wierzchu przy króćcu, była lekko przegięta do góry..
Czeka mnie wymiana tej pompki, zakupiłem taką, ponoć ma być lepszej jakości.. http://allegro.pl/reczna-pompka-paliwa- ... 11911.html

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 06 lis 2016, 20:36
autor: Tornado
Na pewno będzie lepsza, bo .. nowa.. :lol: Natomiast w/g mnie pompka , która nie ma roku i już odmawia posłuszeństwa, oznacza, że to jest ...szajs :(

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 06 lis 2016, 20:37
autor: Kamilos
Dokładnie tak, szajs wielki, ale skąd mogłem wiedzieć..

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 06 lis 2016, 20:39
autor: Tornado
Ja nie mówię, że to Twoja wina, lecz to, że to szajs... Nawet lekkie naprężenie gumy nie powinno w skali roku spowodować pękania..., takie moje zdanie..

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 06 lis 2016, 20:41
autor: Kamilos
Zobaczymy ile ta nowa wytrzyma..

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

: 04 lip 2021, 17:18
autor: Bastek
Witam,
mam podobny problem z odpalaniem w Intek3130, przeczytałem wątek i zastanawiam się na założeniem takiej pompki , ale mam jeszcze dylemat czy taka:

https://allegro.pl/oferta/pompka-pompa- ... 7970010691

Będzie lepsza ? I jak ją dokładnie wpiąć i zasilić?