Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Masz problem z silnikiem lub nie wiesz jaki masz kupić,

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 18 gru 2015, 20:29

Witam, w innym temacie dyskutowaliśmy na temat tego silnika, osobiście doszedłem do wniosku, że trzeba dłużej kręcić przy dłuższym postoju silnika by odpalił. Moje pytanie brzmi co można i co należy uczynić by silnik ten odpalał na dotyk nawet po długim postoju ?
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Tornado
Global Moderator
Posty: 4456
Rejestracja: 25 sty 2015, 19:02

Re: Briggs&Stratton - poprawa startu silnika

Post autor: Tornado » 18 gru 2015, 20:30

Kamilos pisze: osobiście doszedłem do wniosku, że trzeba dłużej kręcić przy dłuższym postoju silnika by odpalił. Moje pytanie brzmi co można i co należy uczynić by silnik ten odpalał na dotyk nawet po długim postoju ?

Na pewno doszedłeś osobiście do trafnego wniosku? :lol: :lol:
Za­nim po­wiesz, że świat pilarza jest zły - przyj­rzyj się sobie. ;)

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 18 gru 2015, 20:38

No niech będzie, z waszą pomocą :lol:
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Troku » 20 gru 2015, 0:14

Fabryki nie poprawisz - ten typ tak ma, stąd moja sugestia by po długim postoju posiłkować się samostartem.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński


andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900

Awatar użytkownika
Tornado
Global Moderator
Posty: 4456
Rejestracja: 25 sty 2015, 19:02

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Tornado » 20 gru 2015, 10:16

Andrzej, ale w tym wątku
viewtopic.php?f=26&t=700 napisałeś....
Troku pisze:Oczywiście że można zrobić :-)
Za­nim po­wiesz, że świat pilarza jest zły - przyj­rzyj się sobie. ;)

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Troku » 20 gru 2015, 10:34

Można ale to się wiąże z ingerencją w konstrukcję zasilania w paliwo a on ma maszynę na gwarancji więc nie polecam takich zmian.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński


andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 20 gru 2015, 11:19

Maszyna nie jest już na gwarancji.
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Troku » 20 gru 2015, 11:29

serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński


andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 20 gru 2015, 11:33

Czyli problemem jest pompka paliwa ?
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 20 gru 2015, 11:39

Tornado jaką masz pompkę paliwa ?
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Tornado
Global Moderator
Posty: 4456
Rejestracja: 25 sty 2015, 19:02

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Tornado » 20 gru 2015, 11:40

Kamilos pisze:Tornado jaką masz pompkę paliwa ?
Kamil...nie wiem :( Ale to chyba nie jest do końca wina pompki, lecz cofające się paliwo lub za mała ilość paliwa/dawka podawana na rozruch...
Za­nim po­wiesz, że świat pilarza jest zły - przyj­rzyj się sobie. ;)

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 20 gru 2015, 11:41

Jeśli paliwo się cofa, to rozwiązaniem byłby zaworek zwrotny, ale mogę się mylić...
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Tornado
Global Moderator
Posty: 4456
Rejestracja: 25 sty 2015, 19:02

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Tornado » 20 gru 2015, 11:43

Masz go już w tej pompce ręcznej/gruszce, a poza tym taka ręczna pompka pozwoli Ci zapodać paliwo i rozruch który oczekujesz..., tak mi się wydaje..
Za­nim po­wiesz, że świat pilarza jest zły - przyj­rzyj się sobie. ;)

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Troku » 20 gru 2015, 11:46

Pompy w briggsach puszczają paliwo i dlatego po dłuższym postoju nim zassa się paliwo trzeba kręcić silnikiem.
W Hondach też są podciśnieniowe pompy lecz o niebo lepiej wykonane dla tego nie ma w nich problemu z rozruchem.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński


andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 20 gru 2015, 11:47

A gdyby zastosować taką pompę od hondy zamiast tej oryginalnej ?
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Troku » 20 gru 2015, 11:48

serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński


andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 20 gru 2015, 11:49

Używaną, może piurko by załatwił..
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Troku » 20 gru 2015, 11:50

pogadaj więc z nim może ma takową lub może załatwić, ja osobiście bym używki nie wkładał.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński


andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 20 gru 2015, 11:52

A zaworek zwrotny przed pompką jak by założył ?
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Tornado
Global Moderator
Posty: 4456
Rejestracja: 25 sty 2015, 19:02

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Tornado » 20 gru 2015, 11:52

A, ja bym się pokusił założyć zaworek zwrotny..
Za­nim po­wiesz, że świat pilarza jest zły - przyj­rzyj się sobie. ;)

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Troku » 20 gru 2015, 11:54

Nic ci to nie da, nie kombinuj bo przekombinujesz. Pamiętaj najprostrze metody są najskuteczniejsze.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński


andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 20 gru 2015, 11:55

Czyli ręczna pompka paliwa będzie najlepsza ?
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Troku » 20 gru 2015, 11:59

Sam zdecyduj które rozwiązanie jest dla ciebie najlepsze - ja tylko podpowiadam a decyzję ty podejmujesz.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński


andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 20 gru 2015, 12:01

Przemyślę i zdecyduje, najchętniej to bym założył pompkę od hondy, ale ciekawe jaka cena będzie u nas w kraju..
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Troku » 20 gru 2015, 12:11

Problemem dodatkowym w twoim Snapperze jest to że poziom paliwa w traktorku masz poniżej poziomu pompy paliwa a dodatkowo masz zdecydowanie dalej go umieszczonego ( pod siedzeniem ). Gdybyś miał zbiornik paliwa pod maską silnika byłby on po pierwsze wyżej a po drugie grawitacja sama by pchała paliwo do układu, pompki i gaźnika.
Reasumując Snapper nie do końca dobrze przemyślał konstrukcję traktorka.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński


andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 20 gru 2015, 12:14

Czyli ta pompka hondy może tak naprawdę nie wiele pomóc, chyba dam sobie spokój z pompką, ewentualnie taką ręczną zamontuję.
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

pfp76
Stały bywalec
Posty: 465
Rejestracja: 29 sty 2015, 11:54

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: pfp76 » 20 gru 2015, 15:13

Możesz też spróbować innego kierunku. Zrób nadciśnienie w zbiorniku paliwa .

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 20 gru 2015, 16:44

Dochodzę do wniosku, że chyba najlepiej będzie zostawić tak jak jest, nie jest źle, a jak zacznę kombinować to jeszcze gorzej będzie, ten typ tak ma i muszę się z tym pogodzić ;)
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 26 gru 2015, 23:38

Mam pytanie, dlaczego zaworek zwrotny nie pomoże ?
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Troku » 26 gru 2015, 23:40

Zawór zwrotny jak sama nazwa wskazuje blokuje w jedną stronę, problemem nie jest zamknięcie przewodów paliwowych a układu zasilania w tym również gaźnika
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński


andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900

Awatar użytkownika
Troku
Stały bywalec
Posty: 5411
Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Troku » 21 lut 2016, 15:08

Pompka została zamontowana - zobaczcie sobie materiał filmowy

Pompka paliwa
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński


andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 06 lis 2016, 20:33

Niestety pompka okazała się być słabej jakości, dziś odkryłem, że zaczęła lekko pękać, na wierzchu przy króćcu, była lekko przegięta do góry..
Czeka mnie wymiana tej pompki, zakupiłem taką, ponoć ma być lepszej jakości.. http://allegro.pl/reczna-pompka-paliwa- ... 11911.html
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Tornado
Global Moderator
Posty: 4456
Rejestracja: 25 sty 2015, 19:02

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Tornado » 06 lis 2016, 20:36

Na pewno będzie lepsza, bo .. nowa.. :lol: Natomiast w/g mnie pompka , która nie ma roku i już odmawia posłuszeństwa, oznacza, że to jest ...szajs :(
Za­nim po­wiesz, że świat pilarza jest zły - przyj­rzyj się sobie. ;)

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 06 lis 2016, 20:37

Dokładnie tak, szajs wielki, ale skąd mogłem wiedzieć..
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Awatar użytkownika
Tornado
Global Moderator
Posty: 4456
Rejestracja: 25 sty 2015, 19:02

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Tornado » 06 lis 2016, 20:39

Ja nie mówię, że to Twoja wina, lecz to, że to szajs... Nawet lekkie naprężenie gumy nie powinno w skali roku spowodować pękania..., takie moje zdanie..
Za­nim po­wiesz, że świat pilarza jest zły - przyj­rzyj się sobie. ;)

Awatar użytkownika
Kamilos
Stały bywalec
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2015, 13:43
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Kamilos » 06 lis 2016, 20:41

Zobaczymy ile ta nowa wytrzyma..
Rzadko tutaj zaglądam, więc nie odczytuje prywatnych wiadomości, jak masz sprawę pisz na maila:
kamil28onet@gmail.com

Bastek
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 14 sty 2019, 18:25

Re: Briggs&Stratton 7220 V-twin - poprawa startu silnika

Post autor: Bastek » 04 lip 2021, 17:18

Witam,
mam podobny problem z odpalaniem w Intek3130, przeczytałem wątek i zastanawiam się na założeniem takiej pompki , ale mam jeszcze dylemat czy taka:

https://allegro.pl/oferta/pompka-pompa- ... 7970010691

Będzie lepsza ? I jak ją dokładnie wpiąć i zasilić?

ODPOWIEDZ