Witam,
Mam problem z wertykulatorem Stiga, wyposażonym w silnik Briggs&Stratton XR550 127cc. Podczas pracy silnika obroty cyklicznie falują i często gaśnie bez ssania. Zauważyłem w okolicach gaźnika zwisający przewód z wtyczką. Orientuje się ktoś gdzie powinien być wpięty? Poniżej kilka zdjęć.
Pozdrawiam
Briggs&Stratton XR550 127cc problem z falowaniem obrotów
Moderator: Moderatorzy
Briggs&Stratton XR550 127cc problem z falowaniem obrotów
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Briggs&Stratton XR550 127cc problem z falowaniem obrotów
Ten przewód służy tylko do gaszenia silnika najczęściej podpinany do wyłącznika przy rączkach, nie ma nic wspólnego z falowaniem obrotów za falowanie odpowiedzialny jest brudny gaźnik.
mieszalnia lakierów samochodowych
tel.506-606-029
tel.506-606-029
Re: Briggs&Stratton XR550 127cc problem z falowaniem obrotów
Witam ponownie,
Wyczyściłem gaźnik jednak obroty nadal falują. Po dodaniu ssania jest lepiej ale to nie jest rozwiązaniem. Zauważyłem, że zaznaczona na zdjęciu dźwigienka bardzo szarpie i gdy ją przytrzymuje jest o wiele lepiej. Jak rozwiązać ten problem z regulatorem?
Pozdrawiam
Wyczyściłem gaźnik jednak obroty nadal falują. Po dodaniu ssania jest lepiej ale to nie jest rozwiązaniem. Zauważyłem, że zaznaczona na zdjęciu dźwigienka bardzo szarpie i gdy ją przytrzymuje jest o wiele lepiej. Jak rozwiązać ten problem z regulatorem?
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 239
- Rejestracja: 02 sty 2022, 21:13
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: prawie Leżajsk
Re: Briggs&Stratton XR550 127cc problem z falowaniem obrotów
Jeśli była by to Honda to gaźnik by był do wymiany, tutaj nie wiem czy to się da wyczyścić.
Możesz spróbować na myjce ultradźwiękowej.
U mnie pomogło delikatne podgięcie tej sprężynki przez co obroty skoczyły o 100 i przestało falować.
Silnik pewnie wcześniej padnie ale lepiej do kosza ładuje i 250 zł w kieszeni.
Czeka już chiński za 50 zł, będzie pewnie wymiana
Możesz spróbować na myjce ultradźwiękowej.
U mnie pomogło delikatne podgięcie tej sprężynki przez co obroty skoczyły o 100 i przestało falować.
Silnik pewnie wcześniej padnie ale lepiej do kosza ładuje i 250 zł w kieszeni.
Czeka już chiński za 50 zł, będzie pewnie wymiana
Re: Briggs&Stratton XR550 127cc problem z falowaniem obrotów
Postanowiłem kupić nowy gaźnik, zobaczymy jakie będą efekty
Re: Briggs&Stratton XR550 127cc problem z falowaniem obrotów
Pospieszyłeś się… Do czyszczenia gaźnika, a szczególnie tych nowych, trzeba mieć wprawę. Sam powiedziałeś, że po czyszczeniu jest lepiej - myśle, że jakbyś oddał do dobrego serwisu to uratowaliby w 100%. Jeżeli gaźnik już kupiony to trudno - na przyszłość, żeby znowu nie stało się to samo to: świeże paliwo, lane przez lejek z sitkiem i wypalanie na długi postój paliwa z gaźnika. Wertykulatory sporo stoją, bo używa się je na wiosnę i jesień, więc zostawienie pustego gaźnika jest podstawą.