Jaki silnik dokładnie kryje się po AL-KO PRO 700 V2 LC2P77F czy LC2P77F EFI
Z obrazków wynikało by że ten drugi , również pojemność układu smarowania by na to wskazywała , do mojego weszło równo 2.4L , przy 2 l miałem stan na minimum.
Pytanie bardzo ważne ponieważ oba silnika mają różne charakterystyki
LC2P77F
LC2P77F EFI
pytanie zasadne ponieważ samo alko oferuje ten silnik w 4 traktorach i każdy innej mocy
Do tego na polskiej stronie loncina do wersji LC2P77F jest jeszcze inny wykres
Mój traktorek ma mieć 13 kW przy 2700obr co by zgadzało się z wykresem LC2P77F EFI w T 22-110.0 przy 2900 ma być 13.4 kW co tez się zgadza.
Czy dobrze wnioskuje że wystarczy zdjąć blokadę obrotów aby uzyskać nawet 17 kW przy 3600 obr ?
LONCIN LC2P77F /AL-KO PRO 700 V2 obroty
Moderator: Moderatorzy
LONCIN LC2P77F /AL-KO PRO 700 V2 obroty
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: LONCIN LC2P77F /AL-KO PRO 700 V2 obroty
Po urlopie trochę mi zarosło więc czas najwyższy na tuning mojego al-ko
2x klucz 8 ,wywalamy blaszkę i zakręcamy śrube tak samo 3150 bez obciążenia i 3250 z obciążeniem , nawet szybciej zaczął jeździć Najlepsze jest że to całkowicie odwracalny "tuning" producent zadbał również o ząbek przy przesuwaniu na 2900 więc dokładnie czuć kiedy mamy ustawione standardowe obroty a kiedy większe. I tym sposobem z mamy ok. 2 kunie więcej
obroty bez obciążenia ( z obciążeniem ok 3000 )
nasz ogranicznik obrotów
2x klucz 8 ,wywalamy blaszkę i zakręcamy śrube tak samo 3150 bez obciążenia i 3250 z obciążeniem , nawet szybciej zaczął jeździć Najlepsze jest że to całkowicie odwracalny "tuning" producent zadbał również o ząbek przy przesuwaniu na 2900 więc dokładnie czuć kiedy mamy ustawione standardowe obroty a kiedy większe. I tym sposobem z mamy ok. 2 kunie więcej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: LONCIN LC2P77F /AL-KO PRO 700 V2 obroty
Gdzie dokładnie znajduje się ta blaszka ??
Re: LONCIN LC2P77F /AL-KO PRO 700 V2 obroty
na zdjęciu 3-4 masz nawet strzałkę , wystarczy spojrzeć nad akumulatorem
a ja jestem po 1.2 rbg i mogę stwierdzić że normlanie maszyna by nie dała rady (co sprawdzałem), nie ma jednak nic za darmo , 3-4 l benzyny poszło z dymem. hałas też jest większy szczególnie pod obciążeniem bo trawa gęsta i soczysta.
Kosiłem na najniższym ustawieniu kosiska tak że wylot co jakiś czas się zatykał , wyraźnie czuć że ten plastik jest źle zaprojektowany.
a ja jestem po 1.2 rbg i mogę stwierdzić że normlanie maszyna by nie dała rady (co sprawdzałem), nie ma jednak nic za darmo , 3-4 l benzyny poszło z dymem. hałas też jest większy szczególnie pod obciążeniem bo trawa gęsta i soczysta.
Kosiłem na najniższym ustawieniu kosiska tak że wylot co jakiś czas się zatykał , wyraźnie czuć że ten plastik jest źle zaprojektowany.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.