cześć,
Silnik Briggs 16,5 hp i/c 31c7070154E1 - problem dzisiaj zauważyłem w traktorku- wraz z rozgrzewaniem się wchodzi na wysokie obroty, regulator obrotów odśrodkowy zamyka przepustnicę, sprawdziłem gaźnik - przepustnica pracuje poprawnie. Linka gazu ustawiona na minimum a obroty wzrastają. Po wyłączeniu i ponownym odpaleniu przez chwilę są niskie obroty a po przegazowaniu nie wraca już do niskich obrotów.
Pod obciążeniem działa regulacja obrotów ale po koszeniu kilka minut słychać jak obroty wzrastają.
Gdzie szukać przyczyn, silnik suchy, brak dymienia, odpala poprawnie, stan oleju poprawny.
=====
dzwoniłem po kilku serwisach i każdy ma mnie w 4 literach bo nie kupiłem u nich kosiarki. Ba, ponoć silników już sie nie naprawia...,
przedmuchalem jeszcze raz gaźnik, jedyne co mogę wskazac na wymagające poprawy to uszczelka za gaźnikiem a przed cylindrem.
Briggs 16,5 hp i/c wchodzi na bardzo wysokie obroty
Moderator: Moderatorzy
- Troku
- Stały bywalec
- Posty: 5411
- Rejestracja: 26 sty 2015, 8:28
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Briggs 16,5 hp i/c wchodzi na bardzo wysokie obroty
Nagraj krótki filmik jak traktorek pracuje i jak zachowuje się dźwignia przepustnicy to na pewno wiele nam zobrazuje.
serwis i naprawa skrzyń hydrostatycznych
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Andrzej Troczyński
andrzej.troczynski@gmail.com.
https://andrzejtroczynski.wixsite.com/website
665 200 900
- Uli
- Stały bywalec
- Posty: 1444
- Rejestracja: 29 wrz 2016, 20:42
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Kobylany Mazowieckie
Re: Briggs 16,5 hp i/c wchodzi na bardzo wysokie obroty
Sprawdź tą uszczelkę bo może lewego powietrza dostaje i mieszsnka nie taka i na obroty wchodzi, filtry sprawdzałeś?
Doświadczenie to coś co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś.
Re: Briggs 16,5 hp i/c wchodzi na bardzo wysokie obroty
chyba rozwiązałem problem, przy gaźniku jest sterowanie obrotami z regulatora silnika na cięgnie. Cięgna ssania i prędkości obrotowej były zagięte - ssania oryginalnie a cięgno od regulatora raczej uległo skrzywieniu. Po prostowaniu jest o wiele lepiej ale do normalnych obrotów nie schodzi bez obciążenia tak jak poprzednio. Patrzyłem na to kilka razy i sądziłem że tak ładnie uformowane cięgno ma właśnie takie być... tylko kto mi takiego psikusa zrobił.