GCV530 zmiana cylindrów
: 13 wrz 2018, 2:19
na początek chciałem się przywitać - w końcu pierwszy post
w skrócie opiszę problem. Mam traktorek castela z silnikiem hondy GCV530 traktorek dostałem za friko od rodzinki z Niemiec która to uruchomiła silnik bez oleju... nie pytajcie jak fatk faktem silnik się zatarł do wymiany wał korbowody tłoki pierścienie cylindry więc i kwota za części spora (chce wszystko nowe) z racji tego że traktorek dostałem za darmo i w inwestując w niego ok 4200zł mam maszynę która ma przepracowane 230mt z praktycznie nowym silnikiem niestety do końca tak kolorowo nie ma gdyż honda moim zdaniem zrobiła dziadostwo i GCV530 ma aluminiowe cylindry co jak wiadomo znacznie przekłada się na żywotność tego silnika. Więc pomyślałem sobie że podmienię oryginalny alu (12100-Z0A-405) na taki z tuleją z modelu bliźniaczego GXV530 (12100-Z0A-406) pytanie moje brzmi czy to spasuje ?? silniki te są praktycznie idealne w tym ze GXV wygląda na bardziej "wzmocniony" i tu mam właśnie dylemat niektórzy mówią że spasuje bez problemu niektórzy że nie.... zamówił bym tłoki i cylindry z GXV530 a cała reszta z GCV530 (korbowody pierścienie są te same w obu silnikach) robił już ktoś taki update ? bo szczerze mówiąc jak się nie da to nawet nie będę tego robił na tych aluminiowych cylindrach tylko po prostu kupię silnik V Kawasaki 22hp na tulei który kosztuje ok 3900zł
w skrócie opiszę problem. Mam traktorek castela z silnikiem hondy GCV530 traktorek dostałem za friko od rodzinki z Niemiec która to uruchomiła silnik bez oleju... nie pytajcie jak fatk faktem silnik się zatarł do wymiany wał korbowody tłoki pierścienie cylindry więc i kwota za części spora (chce wszystko nowe) z racji tego że traktorek dostałem za darmo i w inwestując w niego ok 4200zł mam maszynę która ma przepracowane 230mt z praktycznie nowym silnikiem niestety do końca tak kolorowo nie ma gdyż honda moim zdaniem zrobiła dziadostwo i GCV530 ma aluminiowe cylindry co jak wiadomo znacznie przekłada się na żywotność tego silnika. Więc pomyślałem sobie że podmienię oryginalny alu (12100-Z0A-405) na taki z tuleją z modelu bliźniaczego GXV530 (12100-Z0A-406) pytanie moje brzmi czy to spasuje ?? silniki te są praktycznie idealne w tym ze GXV wygląda na bardziej "wzmocniony" i tu mam właśnie dylemat niektórzy mówią że spasuje bez problemu niektórzy że nie.... zamówił bym tłoki i cylindry z GXV530 a cała reszta z GCV530 (korbowody pierścienie są te same w obu silnikach) robił już ktoś taki update ? bo szczerze mówiąc jak się nie da to nawet nie będę tego robił na tych aluminiowych cylindrach tylko po prostu kupię silnik V Kawasaki 22hp na tulei który kosztuje ok 3900zł