Mam kilka pytań odnośnie Stihl 025 :
- nie mogę odszukać informacji o pojemności zbiornika paliwa i oleju .. u mnie na 1 zbiornik paliwa idzie 1 zbiornik oleju , do tego stopnia że cała obudowa szarpaka od środka jest morka , mój lokalny złoty rączką mówi ze jest ok i tak ma być . Poszukałem w necie i zdania są podzielone .. czy jest jakaś regulacja ? Jaki olej do łańcucha jest warty uwagi ?
- czy filtr oleju jest jakoś przymocowany w zbiorniku , u mnie lata luźno na wężyku który odprowadza olej . Filtr w zbiorniku paliwa jest sztywno przymocowany
- czy jest może jakiś kanister 3 i 1,5 litra do którego będzie pasować dodatkowy zasobnik na klucz i pilnik ? Stihl 5 i 3,5 litra ma taką możliwość ale dla mnie to za duży kanister
Stihl 025 podaje za dużo oleju na prowadnice / inne pytania
Moderator: Moderatorzy
Re: Stihl 025 podaje za dużo oleju na prowadnice / inne pytania
W modelach amatorskich Stihl'a nie ma regulacji ilości podawanego oleju na prowadnicę, ogólnie przyjmuje się że na jeden zbiornik przypada 3/4 do 1/1 zbiornika oleju i że jest to norma. Stihl'e posiadają przy tłumiku kanał olejowy zaślepiony zaślepką, można pozbyć się tej zaślepiki, kupić taką śrubę
https://archiwum.allegro.pl/oferta/srub ... 41447.html
I próbować ją wkręcić głębiej co by delikatnie zmniejszyć światło kanału olejowego w obudowie ale jest to nieprofesjonalne, chałupnicze rozwiązanie i wykonujesz na własną odpowiedzialność (ps. przy wkręcaniu najlepiej delikatnie podgrzać plastik w tym miejscu np opalarką co by nie pękł podczas wkręcania, jest na pewno z powodu temperatury tłumika nadszarpnięta jego wytrzymałość)
Ale dziwi mnie że mówisz że masz mokrą obudowę startera od środka, olej wypływa z drugiej strony, strony prowadnicy więc nie powinno go być po startera. Może natomiast masz uszkodzony wężyk łączący zbiornik oleju z pompą oleju? Albo pęknięty sam karter? Co do filtra w zbiorniku oleju to ma on leżeć na dnie i tak, może on latać luźno. Jego jedna część powinna być metalowa co właśnie pomaga zmieniać mu jego pozycję podczas przechylania piły.
https://archiwum.allegro.pl/oferta/srub ... 41447.html
I próbować ją wkręcić głębiej co by delikatnie zmniejszyć światło kanału olejowego w obudowie ale jest to nieprofesjonalne, chałupnicze rozwiązanie i wykonujesz na własną odpowiedzialność (ps. przy wkręcaniu najlepiej delikatnie podgrzać plastik w tym miejscu np opalarką co by nie pękł podczas wkręcania, jest na pewno z powodu temperatury tłumika nadszarpnięta jego wytrzymałość)
Ale dziwi mnie że mówisz że masz mokrą obudowę startera od środka, olej wypływa z drugiej strony, strony prowadnicy więc nie powinno go być po startera. Może natomiast masz uszkodzony wężyk łączący zbiornik oleju z pompą oleju? Albo pęknięty sam karter? Co do filtra w zbiorniku oleju to ma on leżeć na dnie i tak, może on latać luźno. Jego jedna część powinna być metalowa co właśnie pomaga zmieniać mu jego pozycję podczas przechylania piły.
Re: Stihl 025 podaje za dużo oleju na prowadnice / inne pytania
Pięknie dziękuję za konkretną odpowiedz , czyli zużycie oleju w normie .
Przepraszam za pytanie ale w którym miejscu znajduje się otwór wypuszczający płyn na prowadnice ? musi się on pokrywać z otworem w prowadnicy prawda ?
Odnośnie pojemności benzyny i oleju to doczytałem w instrukcji jak poniżej :
Pojemność baku benzyny : 0,47L
Pojemność baku oleju : 0,20L
Przepraszam za pytanie ale w którym miejscu znajduje się otwór wypuszczający płyn na prowadnice ? musi się on pokrywać z otworem w prowadnicy prawda ?
Odnośnie pojemności benzyny i oleju to doczytałem w instrukcji jak poniżej :
Pojemność baku benzyny : 0,47L
Pojemność baku oleju : 0,20L
Re: Stihl 025 podaje za dużo oleju na prowadnice / inne pytania
W tym miejscu wypływa olej na prowadnicę
Re: Stihl 025 podaje za dużo oleju na prowadnice / inne pytania
Dziękuje za pomoc .. czyli trochę za szybko panikowałem Tak to u mnie wygląda .. skoro zużycie oleju jest w normie to nie ma co się szukać problemu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.