Witam,
Przy pociągnięciu za sznurek kiedy chcę odpalić, tworzy się jakieś podciśnienie i wylewa się paliwo z tego gumowego korka na zbiorniku, choć paliwa jest 2/3 zbiornika a korek jest na samej górze. Kiedy przychylę kosę, też się trochę wylewa. Korek nie wygląda na sparciały, ale wygląda na to, że trzeba i tak chyba jednak wymienić. Nigdy ten korek nie był ruszany. Kosa ma chyba z 7 lat, 3 razy do roku niecałe 13 arów do koszenia. Problem był w poprzednich latach, ale raz paliwo się wylewało, później wszystko wyglądało w porządku. Zauważyłem, że dużo kos ma podobną konstrukcję. Czy korek z przewodami paliwowymi musi być oryginalny, czy z innych kos będą pasowały? Do tych kos nie ma za dużo części wymiennych z tego co się orientowałem.
Kolejny problem. Początek sezonu, uruchamiam kosę, pracuje na biegu jałowym minutę, ponownie chcę uruchomić i już zgon, nic nie pyka. Filtr powietrza czysty, świeca sprawna. W poprzednich latach zauważyłem, że kiedy zostawało 1/4 zbiornika, kosa traciła moc, później zupełnie gasła jakby nie było paliwa. Dolewałem do pełna i wszystko było ok.
Przeczyścić gaźnik, wymienić uszczelki w gaźniku?
Nie chce za dużo dokładać do tej kosy, obsługa jej strasznie mnie irytuje, ale poczekam aż padnie do końca. Są tańsze zamienniki w częściach zamiennych? Widziałem na necie zestaw naprawczy do gaźnika za prawie 300 zł. To 1/3 wartości kosy a i tak do końca nie wiem co jej dolega.
Hitachi CG 40EAS problem
Moderator: Moderatorzy
Hitachi CG 40EAS problem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Hitachi CG 40EAS problem
Po pierwsze sprawdź czy na końcu przewodu paliwowego masz filtr paliwa, jak nie masz to zalóż a jak masz to i tak daj nowy, po drugie włóż uszczelke do zbiornika paliwa, po trzecie caly gaźnik do tej kosy u mnie kosztuje 100 zl.
mieszalnia lakierów samochodowych
tel.506-606-029
tel.506-606-029
-
- Stały bywalec
- Posty: 245
- Rejestracja: 12 lis 2016, 13:03
Re: Hitachi CG 40EAS problem
Ten "korek" z tymi wężykami powinien być tak wciśnięty, aby Aby ten "rowek" zaznaczony strzałkami wszedł w krawędzie otworu.
Powinien być "zamocowany tak, jak ta przelotka z kablami na przykładowym rysunku.
Powinien być "zamocowany tak, jak ta przelotka z kablami na przykładowym rysunku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Hitachi CG 40EAS problem
Dzięki za zainteresowanie.
Bez przesady, aż takim beztalenciem nie jestem Korek specjalnie wyjąłem, aby pokazać jak wygląda. Dziwne jest to, że kiedy włożysz w ten rowek w baniak, gdzie są zaznaczone strzałki, są luzy (1-2 mm). Te luzy zawsze były, ale teraz dopiero zaczęło uciekać paliwo, choć korek wcześniej nie był wyjmowany i guma nie jest sparciała. Generalnie Hitachi robi większe korki, więc nie ma tak, że w pierwszym lepszym, serwisie takie coś kupisz, bo inne marki robią mniejsze korki. W autoryzowanym serwisie mówią, że nie mają na stanie a kiedy będzie dostawa, to sami nie wiedzą.
Od razu cały gaźnik? Nie można tylko zmienić uszczelki? Gaźnik odkręciłem, wyczyściłem i w sumie w środku nie był brudny. Założenie uszczelek, skręcenie jest dziecinne proste.
Masz dokładnie taki sam model gaźnika, czy coś innego? Jest to razem z przewodem paliwowym, korkiem i filtrem?
Bez przesady, aż takim beztalenciem nie jestem Korek specjalnie wyjąłem, aby pokazać jak wygląda. Dziwne jest to, że kiedy włożysz w ten rowek w baniak, gdzie są zaznaczone strzałki, są luzy (1-2 mm). Te luzy zawsze były, ale teraz dopiero zaczęło uciekać paliwo, choć korek wcześniej nie był wyjmowany i guma nie jest sparciała. Generalnie Hitachi robi większe korki, więc nie ma tak, że w pierwszym lepszym, serwisie takie coś kupisz, bo inne marki robią mniejsze korki. W autoryzowanym serwisie mówią, że nie mają na stanie a kiedy będzie dostawa, to sami nie wiedzą.
Filtr paliwa jest i wydaje mi się, ze w całkiem dobrym stanie.. Uszczelka (korek) jak wyżej powiedziałem wyjąłem na chwilę aby pokazać.
Od razu cały gaźnik? Nie można tylko zmienić uszczelki? Gaźnik odkręciłem, wyczyściłem i w sumie w środku nie był brudny. Założenie uszczelek, skręcenie jest dziecinne proste.
Masz dokładnie taki sam model gaźnika, czy coś innego? Jest to razem z przewodem paliwowym, korkiem i filtrem?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Hitachi CG 40EAS problem
Nie nie mam Gaźnika Walbro mam chiński odpowiednik działa tak samo. uszczelki też mam ale jak sam słusznie zauważyłeś są różnej srednicy.
mieszalnia lakierów samochodowych
tel.506-606-029
tel.506-606-029