Proszę o pomoc. Kosiarka znajomego z silnikiem B&S 3,5 KM, pozazdrościł mi remontu mojej i zgodziłem się...
Rozmontowałem silnik od kosiarki. Zdjąłem miskę olejową, która ma śrubę spustową oleju, bo miała przeciek na uszczelce oraz uszczelniacz wału puszczał olej.
Nieopatrznie przewróciła mi się i wypadły zębatki od rozrządu, te plastikowe i metalowa z wału.
Pierwszy problem: Jak je ustawić, aby było prawidłowo?
Metalowa ma kropkę, zaś plastikowa jest oznaczone cyfrą, bodaj 9 albo 6. W jakiej pozycji ma być tłok przy montowaniu, czy to ma znaczenie?
Drugi problem: czy górny uszczelniacz wału (ten pod kołem magnesowym) można wymienić bez odkręcania samego wału, czy da się to zrobić od góry?
Trzeci problem: czy wymieniać pierścienie na tłoku. Kom presja była, nie dymiła. Jedyne co, to po zmianie oleju po pół godzinnej pracy jak w dieslu- czarny, kolor smoły.
Czwarty problem: jak założyć piastę noża? Wpierw klin półksiężyc i nabijać, czy odwrotnie?
Będę wdzięczny za wszelkie odpowiedzi - porady.
Ustawianie rozrządu.
Moderator: Moderatorzy
Re: Ustawianie rozrządu.
Problem 1 rozwiązany.
Proszę o pomoc w 2-4.
Proszę o pomoc w 2-4.
Re: Ustawianie rozrządu.
Drugi i trzeci problem rozwiązany. A tutaj cisza... jak po śmierci organisty.
Czas rezygnować...
Czas rezygnować...
Re: Ustawianie rozrządu.
najpierw klin potem piasta